פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר במשך חודשיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו מהם מגהץ קיטור מסוג מסויים,לאחר מס' ימים התקשר נציג ושכנע רותנו לשדרג למגהץ יותר טוב-שידרגנו והמגהץ לא הגיע במשך 21 יום כמובטח,התקשרנו לבברר מה קורה ואמרו לנו שמיד שולחים אותו-במשך שבועיים לא שלחו.
התקשרנו שוב-אמרו שאין להם אותו במלאי וזיכו אותנו,לא ראינו זיכוי בחשבון עדיין ולא קיבלנו פיצוי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא+פיצוי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה