פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר אפשרות לבטל עסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי למשך חודשיים למגזין "את" (תכלת תקשורת מקבוצת מעריב) באמצעות נציגה בשם אהובה מור.

לאחר שהנציגה לא חזרה אלי עם תשובות שהיתה צריכה לתת לי, ולאור אי דיוקים בפרטי העסקה שהוסכמו בשיחת ההצטרפות ושעלו בשיחה השניה שקיימתי עימה (לאחר שניסיתי להשיגה זמן רב ללא הצלחה) ביקשתי לבטל את המנוי עוד בטרם קיבלתי את העיתון הראשון.

אהובה טענה ששעות העבודה שלה חלפו ושתיצור עימי קשר ביום ראשון (שיחת הביטול התקיימה ביום חמישי).

ביום ראשון פניתי שוב ביוזמתי אל שירות הלקוחות - נציגה בשם דנה אמרה שאין באפשרותה לבטל עסקה אלא הדבר בסמכות מנהל, והובטח שיחזור אלי לצורך כך.

מנהל לא חזר אלי כבר 3 שבועות מאז השיחה עם דנה והיום קיבלתי את המגזין לתיבת הדואר - כלומר, המנוי לא בוטל!! (על אף בקשות חוזרות ונשנות).

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה