פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : אי אספקת מנוי וחוסר שירותיות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תכלת תקשורת - מעריב לילדים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

פונה אליכם כלקוחה חדשה ומאוכזבת מהשירות - או יותר נכון מחוסר השרותיות והתמורה שקיבלתי לאחר שעשיתי מנוי למגזין ילדים.

ב17.12.2013 פניתי בטלפון 03-7648500 במטרה לעשות מתנת יום הולדת ולרכוש מנוי למגזין מעריב לילדים. ענתה לי אילנה - נתנה לי שירות אדיב ומהיר וסגרה איתי עיסקה ל4 חודשים במחיר היכרות - בתשלום אחד.
נאמר לי שמשבוע הבא - 24.12 כל יום שלישי העיתון ישלח בדואר לכתובת שנתתי.
ביום שלישי ב- 24.12 צלצלו אלי מ"תכלת תקשורת" ושאלו אם קיבלתי את העיתון ואם לא אז העיתון יגיע לכל המאוחר עד יום רביעי בבוקר.
ביום חמישי - העיתון עדיין לא הגיע אליי. בטלפון שצלצלתי להזמין את המנוי ענו לי מוקדניות ריבי ולאחת מכן איילת ושתיהן נתנו לי להבין ששירות זה הדבר האחרון שאקבל מהן כי הן לא שייכות למגזינים - למרות שתשלום עבור המנוי הן כן יכלו לגבות ממני .
עוד נאמר לי מאיילת שהיא כלל לא יכולה להיות בטוחה שאכן ביצעתי את התשלום דרך המוקדם שלהן ושאם כן אז מנסיונה אני אתחיל לקבל עיתונים רק שבועיים לאחר מכן - ממש לא כפי שהובטח. השארתי את מספר הטלפון שלי על מנת שמנהלת תחזור אליי ( טענו כי הן יוכלו להעביר את הפרטים שלי לאחראית במזגין - מיותר לציין שעד היום - יום שישי - אף אחד לא טרח לטלפן)
במילים אחרות - יצאתי בלי תשובות ועם הרבה סימני שאלה ועצבים מפני שבמספר טלפון השני - 1800699999 - להשיג את אחד המוקדים מתאפשר רק אם מהשעה 9 בבוקר מנסים לצלצל לאורך כל היום ואולי אחרי שעתיים מישהי מצליחה לענות ( וגם אז קורס לה המחשב אז היא לא בדיוק יכולה לעזור).

רק לקראת השעה 11 ביום חמישי ( היום ) הצלחתי להשיג מוקדנית - דינה. לאחר הסברים וויכוחים הובטח לי שאקבל את העיתון במשלוח מיוחד ביום שישי! לשאלה אם לא אקבל את העיתון לא הייתה תשובה והיא ענתה שתהיה איתי בקשר ביום ראשון. הצעה נוספת שעלת היא שאני אקבל את העיתון ביום חמישי בערב ממנה אולם כשהצליחו למצוא פיתרון של שליחת העיתון יום שישי הסכמתי לכך.

היום יום שישי - השעה 12:07 - למיטב הבנתי העיתון אמור להגיע בשעות הבוקר והמוקד סגור.
מיותר לציין שאת העיתון לא קיבלנו - וכמו כן גם לא הודעה על כך.

ההתנהלות הרשלנית וחסרת האחריות עוברת כל גבול. עד היום לא קיבלתי אישור תשלום כי בחברה ממזגים מערכות. עד היום לא קיבלתי עיתון שאני אמורה לקבל, ובנוסף אין למי לפנות.

מאוכזבת ומתוסכלת אני מבקשת בכל לשון של בקשה לטפל בנושא
חוץ מהעובדה שהמתנה נהרסה ואין לי רצון להיות חלק מהלקוחות שלכם או שמישהו מבני משפחתי יהיה חלק מהם - כי רק אכזבה קיבלתי בתמורה לתשלום - אין מי שיתייחס ברצינות למקרה.

באם לא תטופל בקשתי בהקדם אצטרך לפנות לגורמים הרלוונטיים
בתקווה שאולי מייל זה יגיע לידיים הנכונות

בזבוז כספי, עלבון ו סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה