פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי והארכתו ללא אישור נושא התלונה:
בכור רבקה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בינואר לבטל מנוי מעריב לנוער ונשיונל גאוגרפיק שביקש נכדי להפסיק לקרוא . נאמר לי שיחזרו אלי תוך מספר ימים. בפועל לא חזרו אלי בפברואר התקשרו להציע לי מנוי לעיתון אחר וביקשתי לדעת למה לא ביטלו לי את המנוי שביקשתי ולא חזרו אלי רכשתי מנויים חדשים אך הישנים לא רק שלא בוטלו אלא אפילו הוארכו בחצי שנה. אתמול פניתי שוב למעריב והובטח לי תוך שנה יחזור אליך נציג בכיר אבל מה מתברר שבטלמרקטינג יש את מספרי הטלפון שלי ובשרות לקוחות יש טלפון שלי מלפני 12 שנה שגרתי בתל אביב ביקשתי מהנציג לעדכן את הטלפונים כדי שניתן יהיה לחזור אלי מה שכמובן לא קרה. היום שוב יצרתי קשר אחרי ששוחחתי עם נציגה שכמובן לא בטיפולה ביטולים ודרשתי אחראי כי לחזור הם לא חוזרים קיבלתי משהי בשם רינה שאמורה להיות אחראית על מחלקת שרות לקוחות שמטפלת בביטולים לטענתה לא ניתן לבטל מנוי שמסתיים בספטמבר (חצי שנה מפברואר זה אוגוסט) ושגם ככה קוצרה התקופה על ידי הנציגה הקודמת מדצמבר לספטמבר (משהו יכול להסביר לי איך פתאום הגענו לשנה כמעט , משהו משקר???) היא יכולה להמיר את המינוי לעיתונים אחרים נו באמת להכריח אותי להשאר במנוי שאני לא מעוניינת (מלבד העיתונים האלו אני מנויה לעוד 3 עיתונים והייתי לקוחה נאמנה גם כשהעיתון היה במשבר והיה בקושי מגיעה הראשי בסוף שבוע) ובסוף הנציגה הבכירה עוד ניתקה לי את הטלפון בפנים. זה לא נקרא שירות זה רק גורם לי לרצות לבטל את כל המינויים הקלטתי שיחות ואני מתכוונת לפנות עם זה הלאה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לבטל את המנוי לאלתר של מעריב לנוער ונשיונל גאוגרפיק פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
שגית כהן-מנהלת מוקד שירות גרוזלם פוסט שם ותפקיד:
שלום, הגורם המטפל שגוי חברת ג'רוזלם פוסט רכשה את מעריב יומי ומעריב סופשבוע ולא רכשה את המגזינים, תגובה:
על הגורם הפונה לפנות לחברה אשר לה בעלות על הירחונים של מעריב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה