פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו הגשנו אליכם בקשה לביטול מנוי בחודש מרץ. נאמר לי שיש לי התחייבות (אין עוד מושג כזה!!!!) עד 20/4
גם בסוף שבוע זה אני ממשיך לקבל את העיתון
אני דורש את הפסקת המנוי באופן מיידי
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עדי מיכלוביץ', אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך.
ע"פ התיעוד במערכת, הוסבר ללקוח את נוהל ביטול המנוי וכי עליו ליצור קשר עם שירות הלקוחות עשרה ימים לפני תום תקופת המבצע שקיבל, ונמסר לו בהסבר זה 20.04, כפי שמציין הלקוח בפנייתו, אחרת המנוי ימשיך בהתאם להסכם ההתקשרות בין החברה ובין הלקוח.
הלקוח פנה אלינו לביטול המנוי שוב לאחר תאריך זה ב-01.05.15, ומטופל בהתאם לנהלי החברה הלקוח הועבר לטיפול מחלקת קשרי לקוחות, האחראית על טיפול בפניות מסוג זה, והם יחזרו אליו בהקדם. הפניתי את תלונת הלקוח למנהלת המחלקה, על מנת לוודא טיפול בלקוח לשביעות רצונו.
תגובה:
הלקוח הועבר לטיפול מחלקת קשרי לקוחות, האחראית על טיפול בפניות מסוג זה, והם יחזרו אליו בהקדם. הפניתי את תלונת הלקוח למנהלת המחלקה, על מנת לוודא טיפול בלקוח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה