פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפצה של העלון במועד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
אני פונה אליכם בפניה נואשת לאחר תסכול ולא מעט פניות חוזרות ונישנות למעריב.
ביתי המתבגרת רצתה להיות מנויה לעיתון מעריב לנוער, נעתרנו לבקשתה, ורכשנו מנוי, אשר מבטיח עיתון על בסיס שבועי. הובטח לנו כי העיתון מגיע בימי רביעי, ולפי התנאים של ההצטרפות מגיע לנו חודש ראשון במתנה, ולאחריו תשלום חודשי.
מהחודש הראשון נקלענו בבעיות בהפצה, העיתון פשוט לא מגיע. אחרי טלפונים ובירורים, מבטיחים לנו שהבעיה לא תחזור על עצמה, ושולחים את העיתון שהיה אמור להגיע, וכך משבוע לשבוע, אני פונה למעריב זו הפעם הרביעית אם לא יותר, בתחנונים לפתור את הבעיה. כל נציג מבקש ממני שאתאזר בסבלנות, כי כעת משהתלונה בידיהם, הם מבקשים להוכיח לי כי הם יטפלו בבעיה, אבל שום דבר לא קורה.
בפעם האחרונה אשר יצרתי קשר, הייתי נחושה לבטל את המנוי, למה צריך בכוח, אני יכולה לרכוש את העיתון בצרכניה שבישוב, אומנם בעלות טיפה יותר גבוה, אך בלי לרדוף אחרי העיתון.
ניסו לשכנע אותי במעריב שלא אבטל את המנוי, וכשגילו כי אני נחושה, הודיעו לי שאם אני מבטלת את המנוי, עליי לשאת בהוצאות של ביטול חוזה, לדברהם. כלומר הם מבקשים שאשלם מחיר מלא על העיתון בחודש "המתנה" שקיבלנו, כמו כן את ההפרש של יתר העיתונים שהתקבלו, ממחירם המלא בשוק.
אני הייתי מופתעת, לא די בכך שהם לא עומדים בתנאי החוזה, ובכל פעם מחדש שאני מתלוננת ישנו שבוע אחד שבו העיתון מגיע ביום חמישי, ומיד שבוע אחרי שוב לא מגיע בכלל - אחרי שאנחנו מתלוננים, נשלח עיתון לביתנו, הוא מגיע ביום שני - שלישי, שעלון חדש אמור להגיע לה ביום רביעי, מה הטעם לקבל שני עלונים באותו שבוע??
את הפנייה האחרונה שלי קיבלה בחורה בשם ניקול מקשרי לקוחות, היא היתה מאוד אדיבה ומנומסת, אך לצערי לא יעילה.
אני מבקשת עזרה בפתרון הבעיה.
אשמח שנציג שלכם יצור עימי קשר.
בתודה מראש,
שרון שכטר
קיבוץ גשר
טל: 2472191 - 052
או 6758673 - 04
עלבון סוג הנזק :
מעוניינת לבטל מנוי בלי שום פיצוי!! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה