פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה לפני התחלת קבלת השרות אי עמידה בתאריך הספקה נושא התלונה:
דנינו אשר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 12.7.09


לכבוד:


עיתון מעריב הוצאת מודיעין בע"מ
רח' קרליבך 2 ת"א 67132

הנדון : עקב אי עמידה בהסכם לקבלת המנוי בתאריך 10.7.09 אבקש לבטל את העסקה

בתאריך2.7.09 יום חמישי, התקשרה אלי לביתי אתי פלג מנהלת מכירות שטח עיתון מעריב , מס' פלפון 052-3113238 ואמרה לי היות ובעבר הייתי מנוי שלכם ,רצתה לעניין אותי במבצע,לאחר שכנוע הסכמתי לתנאים ,וכן לתאריך שהיא קבעה לי רק בתאריך 10.7.09 אוכל לקבל את העיתון הסכמתי ומסרתי את פרטיי .

בתאריך 10.7.09 יום שישי האישה פותחת את הדלת ואין עיתון ,ביקשתי להמתין אולי יש עיכוב קטן ,ושוב בשעה 10:00 הדלת נפתחת ואין עיתון מבקש מאחד הילדים אולי השאירו בתיבת הדואר למטה הילד יורד ואין כלום בתיבה, התקשרתי למס' הפלפון של אתי פלג מנהלת המכירות ,ואין מענה רק תא קולי שאין אפשרות להשאיר הודעה עקב שהתא עמוס,

התקשרתי ל6200 * וענתה לי בחורה בשם ענת, הסברתי לה מה הבעיה ,והיא אמרה לי כי רק בתאריך 15.7.09 אקבל את העיתון, ביקשתי ממנה שלא מקובל עלי עקב הסיכום עם אתי פלג, אני מבקש לבטל את העסקה ,נאמר לי שאי אפשר ,
ביקשתי שתעביר אותי לאתי היא לא יכולה,שאני אתקשר ביום ראשון.

בשעה 11:30 יום שישי 10.7.09 הבת שלי מגיעה ורואה מעטפה חומה של דבר דואר עיתון מעריב מעלה הבית לאחר כל דין ודברים שעברתי עם הכעס אני מחליט לא לפתוח את המעטפה , ומחליט לשלוח לכם בחזרה בדואר רשום, המעטפה סגורה כמו שהיא לא נפתחה.

ביום ראשון 12.7.09 אני מתקשר שוב למס' הפלפון של אתי פלג ושוב אין מענה, האם זו השיטה זה השרות לאחר עסקה אצלכם?
לאחר המתנה התקשרתי ל שרות לקוחות 6200 * וענה לי בחור בשם אליראן בצלאל, הסברתי את הבעיה נאמר לי ע"י כי נכון ישנה פניה שלי מיום שישי 10.7.09 והוא לא יכול לעזור לי בנושא אלה להמתין 3 ימי עסקים בכדי שמנהלת המכירות תוכל לחזור אלי ולטפל בנושא,
ביקשתי עקב שלא עמדתם בזמן העסקה אני מבקש לבטל את העסקה, היות ולא קיבלתי שום עיתון כאמור ביום שישי ,



שוב חוזר על בקשתי- אני מבקש לבטל את העסקה לא מעוניין בשרות שכזה וביחס שכזה תודה.

העתק: חברת ישראכרט בע"מ המסגר 40 ת"ד 62030 תל-אביב

נ.ב
היום תאריך 15.7.09 לאחר שאף אדם משרות הלקוחות לא חזרו אלי ,התקשרתי וענה לי בחור בשם אריק אברמוב, והסברתי את תלונתי ,תשובתו הייתה שלא חשוב מה היה אני אפצה אותך במספר גליונות ותמשיך לקבל את המנוי,
היום לראשונה קיבלתי את העיתון פיזית לפתח הבית במקום בתאריך 10.7.09 כמוסכם , התבצעה הקלטה בפלפון על שיחה ביניהם במשרד למה התקשרו אלי שוב היום לא היו צריכים להתקשר.

מודה לכם על כל עזרתכם בנדון, לציין הנני אדם מוגבל ומנצלים אותי.
על החתום : אשר דנינו 052-6533030
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה למרות ששלחתי להם מכתב רשום בתאריך 12.7.09 לביטול. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה