פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות ל-10 פניות בנושא הפצה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
עד לפני כשבועיים קיבלתי את העיתון בכל בוקר עד דלת ביתי. לפני כשבועיים חל שינוי והעיתון מונח על השביל בתחתית המדרגות. פניתי לשירות המנויים וביקשתי להניח ליד הדלת - הבטיחו לעשות כך. מאז כל יום אני פונה (בטלפון או באמצעות האתר), הם מתקשרים לודא אם חל שיפור, אני מעדכן שעדיין לא, הם מתנצלים ומבטיחים אבל כלום לא קורה.
אולי פנייה שלכם תעזור. הם הבטיחו פיצוי אבל קודם שיתנו שירות ובהמשך נדון בפיצוי.
תודה,
אסף בקר
הנחת העיתון כמובטח ליד הדלת ופיצוי בגין שבועיים בהם אני נאלץ גם לרדת לכביש בפיג'מה לחפש את העיתון וגם לבזבז זמן בפניות על בסיס יומי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה