פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של מעריב מנויים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות בוצעה בין מעריב וביני התקשרות לצורך מנוי לעיתון. תאריך היעד שנקבע הוא 18/9/09 . העיתון לא הגיע. התקשרתי מיד לשירות לקוחות מעריב ושם נאמר לי כי אף פעם לא מתחילים מנוי ביום ו'. למרות שדבר לא נאמר לי על סוגיה זו, קיבלתי את האמור לטענת הנציגה העיתון היה אמור להגיע ביום ב (אחרי ראש השנה).
ההמשך צפוי - גם ביום ב' ג' ו ד' העיתון לא הגיע והשידור "ממחר יתחיל להגיע" חזר על עצמו .
מבקש לציין ולהדגיש- בלהט המוטיבציה של איש המכירות של מעריב למכור לי מנוי ולאור בקשתי להתחיל את המנוי במועד מסויים הוא לא טרח להדגיש לי את המגבלות ולא יידע אותי במועד המדויק של תחילת המנוי. יתרה מזו. ההסכם שהוא שלח אלי מעיד על תחילת ביצוע המנוי כפי שביקשתי קרי 18/9/09.
ברמת שירות כזו לא נמשיך לעשות מנוי בעיתון זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה