פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העתון לא מונח לפי המתבקש, ולפעמים לא מגיע, נא לבטל המנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
22.10.09
שלום מעריב, ולא להתראות
החל מחודש יוני השנה "התפתינו" שוב לחדש את המנוי של מעריב (היינו מנויים כעשר שנים, ולא היו בעיות) , ומאז -מדי כמה ימים מתעוררות בעיות - או שהעיתון אינו מגיע או שנזרק מחוץ לחצר (שלא כמתבקש) , ואני "מבזבזת את זמני" בטלפונים שכיחים אליכם . אינכם מספקים את השירות , ואין לי עניין וזמן לפנות אליכם הלוך ושוב !!!! דרשתי כבר בשיחותי אליכם (אתם לא מעבירים את מנהלת השירות) וכן בדוא"ל ששלחתי -לבטל את המנוי שלי , כי אינכם עומדים בהסכם !!! ה"תקשורת" שלכם לא מתפקדת, ואינכם מגיבים לדוא"ל או לבקשה...
דורשת לבטל את המנוי שלנו מהיום (גם אם נותר רק חודש או רק שבועיים), איני רוצה להמשיך ולהתעסק בנושא של "מעריב" !!!!!! שלום ולא להתראות !
עוגמת נפש, בזיון סוג הנזק :
נא לבטל המנוי מיידית!!! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה