פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מנוי ללא הסכמתי וללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח קרליבך 2 ת"א 67132 כתובת:
מעריב מנויים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2008 עשיתי מנוי לשנה לנשיונל ג'יאוגרפיק, בעיסקת תשלומים של 12, כאשר הובטח לי מפורשות שאין חידוש אוטומטי, ושהמנוי ייפסק עם סיום המנוי.
בסוף יולי 2009 אני מגלה שמעריב מנויים השתמשו בפרטי כ. האשראי שלי וחייבו אותי עבור מנוי חדש, ללא ידיעתי והסכמתי. לא מדובר בהוראת קבע, אלא בעיסקה שנפרסה ל- 12 תשלומים. 2 תשלומים כבר ירדו (15/6/09 ו 15/7/09) מייד הכחשתי עיסקה ודרשתי לקבל החזר. מויזה לאומי נענו לבקשתי, וזיכו אותי. כאשר התקשרתי למעריב מנויים, התשובה הייתה "מה? רק עכשיו שמת לב לחיוב?" תשובה עניינית לגניבה שביצעו. הפקידה - ליאורה - אמרה שיחייבו אותי עבור 3 גיליונות, כי השלישי כבר בדרך. סרבתי ואמרתי שלא ביקשתי שישלחו לי
שום גיליון. אני אציין שלמרות דרישתי שישלחו לי הסכם כתוב (בדואר רגיל או במייל) הם לא עשו זאת. אין מה לדבר על הקלטת השיחה המקורית בזמן עשיית המנוי. איתרתי את הפקידה שבזמנו הבטיחה לא לעשות חידוש, אולם היא אינה עובדת שם יותר.
הם גם לא החתימו אותי על שום מסמך אשר מתיר להם "לחדש" מנוי, ולא שלחו לי אחד כזה עם התנאים, למרות דרישתי. הם לא התקשרו לבקש/להציע חידוש מנוי. והכל נעשה מאחרוי הגב שלי. אני לא אישא בהוצאות שליחת הגליונות המיותרים בדואר, גיליונות שלא ביקשתי שיישלחו אלי מלכתחילה.

כעת, הם שולחים אלי מכתב בדרישה לתשלום עבור 4 גיליונות!
איני מוכנה שלשם, ומצידי שישלחו מישהו שיאסוף את הגליונות ששלחו. לא ייתכן שבית עסק ישלח מוצר לצרכן, כאשר זה לא ביקש שישלחו אליו, ובלי ידיעתו, ואחרי זה עוד ידרשו תשלום!
כספי סוג הנזק :
לבטל את הדרישה לתשלום לאלתר. רוצים את הגליונות ששלחו? שיבואו לקחת. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
בברור במנוי של מהא נמצא כי הגיע לידי הסכם מול מחלקת הנהלת חשבונות
במעריב.
על פי הרשום מהא תשלח את הגיליונות שקיבלה בדואר, וחובה יאופס.
יש לציין כי מהא זוכתה על כל סכום החיוב.
לא ייגבה דבר על ארבעת הגיליונות שנשלחו.
עם סיום המנוי נשלח מכתב המיידע את המנויה חידוש המנוי.
במכתב נתבקשה ליידע את נשיונאל ג'יאוגרפיק באם לא מעוניינת להמשיך את המנוי.
על פי הרישומים+תלונתה של מהא-נראה כי המכתב שנשלח לא הגיע אליה.
אנו מתנצלים על כל ההשתלשלות.
תגובה:
איפוס חוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה