פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא אישורי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מבצע ויזה : שבועיים עיתון ב9.9.שקלים" יצרתי קשר עם עיתון מעריב הסוכנת דניאל ביקשתי להצטרף למבצע הנ"ל.
לפני תום השבועיים, פניתי לדניאל וביקשתי להפסיק משלוח העיתון בתום השבועיים.
דניאל אמרה "אין בעיה" ראה הנושא כסגור.
העיתון המשיך להגיע לדירת השכנים שאינם מנויים. (אנו גרים בדו-משפחתי).
השכנים העבירו את העיתון אלינו.
כאשר ראינו שהעיתון לא מפסיק להישלח אל השכנים פנינו למחלקת המנויים אל דוריס ולטענתה : לא ניתן לבטל את המנוי עד לחודש דצמבר.
מחלקת המנויים החליטה לצרף אותי למנויי העיתון ללא הסכמתי לתקופה של 5 חודשים ואף חייבה את כרטיס האשראי שלי.
פניותי להפסקת המנוי והשבת כספי הושבו ריקם.
אני מבזבז אינספור שיחות טלפוניות, מנהל שיחות המעוררות כעס רב וכן אני מאויים כי הפסקת המנוי תלווה בתשלום קנס.
בשיחות עם דניאל היא מקבלת את בקשתי ואומרת הנושא בטיפול.
הגברת דוריס אינה מסכימה לבטל את המנוי והחיוב ולהפסיק את מישלוח העיתון.
עייפתי מאוד מהתמהלות לקויה זו, הודעתי כי אני לא מעוניין בעיתון בתקופת השבועיים של המבצע, זה היה התנאי היחידי הנדרש כדי לסיים המנוי בתום השבועיים.
אודה על התערבותכם וטיפולכם.
תודה .
גם בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהל פני שם ותפקיד:
בברור במנוי נמצא כי מר אליאס אכן פתח מנוי לשבועיים כאשר נציגת מכירות בשם
דניאל עשתה לו מנוי המשך בתנאים מיוחדים למשך 5 חודשים נוספים.
עיתונים הונחו ברצף ע"י מחלקת ההפצה ונשלחה מתנה למנוי בנוסף-תו קניה.
בחודש אוקטובר פנה מר אליאס בתלונה כי לא נתן הסכמתו למנוי.
יצויין כי עיתונים נשלחו החל מתאריך 12.7.09. מר אליאס קיבל 3 חודשים עיתונים
כולל מתנה כאשר עשה מנוי לשבועיים בלבד?
בעת הפניה אכן כבר לא ניתן היה לבטל את המנוי.
תגובה:
המנוי ייסתיים בתאריך 27.12.09 באופן אוטומטי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה