שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סיום מנוי
עשיתי מנוי לשנה.
השנה מסתיימת ב4/11/2009 -ברצוני לסיים את המנוי,
ב-25/10צללתי למוקד מנויים.בקשתי לסיים את המנוי, -הובטח שאריאלה תחזור אלי עד 48 שעות נכון להבוקר 29/10 הגברת לא צילצלה
צילצלתי ב-28/10 17 דיברתי עם גיל משרות לקוחות, לדבריו אריאלה
צילצלה אלי פעמיים ולא היה מענה, ועד סיום היום היא תתקשר שוב. ולא כך היה.
מוזר הטלפון צמוד אלי, ויש רישום של השיחות לא היה ולא ניברא.
אבקש לסיים את המנוי במועד 4/11/2009.
|
סיום מנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|