פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי המינוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי למעריב ולבקשת נכדתי - כמתנת יום הולדת ,ביקשתי לחתום על מעריב לילדים. מאותו רגע ניתקלתי במערכת מטומטמת( סליחה על הביטוי- לא מצאתי יותר טוב מזה לתאר את שעבר עלי ) של מוקדנים. אחד לא יודע לקרוא ,שניה לא יודעת לכתוב,שניהם (כך התרשמתי) לא יודעים לעבוד על מחשב. כל פעם כשהתקשרתי -נפלתי ,כמובן, על מוקדן/ית אחר/ת. למרות שכל המידע מהשיחות הקודמות שלי היה לפניהם- כלום לא קרה ,כלום לא נעשה. האחת הבטיחה שתוך שבוע הילדה תקבל את העיתון - ומשזה לא קרה התקשרתי שוב ואז התברר לי שלא נעשתה שום הזמנה למרות שפרטי כרטיס האשראי נלקחו ממני.המוקדן החדש שדיבר איתי הבטיח שאין מצב - הילדה תקבל את העיתון -אשר כמובן לא הגיע!! הפעם כבר ביקשתי לדבר עם אחראית משמרת!! זה כבר היה בערך כמו להעיז ולבקש את אלוהים בכבודו ובעצמו. עד שלא אימתי שאני אפסיק את כל המינויים שיש לי במעריב ויש כמה כאלה - לא היה על מה לדבר. האחראית משמרת (כך היא הבטיחה )תדאג באופן אישי שהעתון יגיע לנכדה שלי. על זה נאמר - נחיה ונראה.
אני רוצה לדעת - למה אני כלקוחה -שאתם צריכים כמו אויר לנשימה -כי בלי קוראים אין לכם זכות קיום!!.צריכה לזחול על גחוני בשביל לחתום על עיתון כלשהו???? אתם פירסמתם באותיות קידוש לבנה את העיתון "מעריב לילדים" והזמנתם אותנו -הציבור לחתום עליו !! אז למה אני צריכה לכעוס ולעמוד כמו שק'רנית לפני הנכדה שלי????!!!
דליה בשן-יפה

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה