פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מלוי תנאי חוזה נושא התלונה:
טל יעקב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום;אני טל יעקב מנוי לעיתון מעריב מעל לעשרים(20) שנה..כשחתמתי על המנוי באותו הזמן התנאי שלי לחתימה היה שהעיתון יונח בפתח הבית ליד הדלת לא בחצר, ולא בשביל, אלה אך ורק בפתח הבית ולא יאוחר משעה 0600.ליפני כשבועים התחלף כנראה המחלק והיתחילו הבעיות.פניתי לשרות לקוחות ואמרו שיטפלו בבעיה ,זה היספיק ליום אחד בילבד.העיתון הונח יותר נכון ניזרק בחצר.פניתי פעם נוספת והיבטיחו לי שהנושא יוסדר כמובן שהעיתון לא הונח ליד הדלת .פניתי פעם שלישית והבטיחו להעביר את התלונה לנציג שמור לקוחות.ואכן לאחר 48 שעות חזרה אלי ריקי.שאמרה שהבעיה אצלי שאין תאורה ולכן המפיץ לא יכול להיכנס עד הבית, ולהשאירתאורה כל הלילה כדי שהמחלק יוכל להיכנס. מיותר לצין עלות השארת תאורה כל הלילה.באחד הימים פנה אלי מנהל האזור אילן שמו, ודיבר איתי על בעית התאורה, כאשר הוא בעצמו מביא את העיתון אלי הביתה ומניח אותו על שולחן גינה בחצר. מרחק של 2.5 שנים וחצי מטר(מדוד) מפתח הבית,וגם הוא דרש להשאיר תאורה כל הלילה בשביל כמה שניות של הנחת העיתון ליד הדלת.נכון להיום העתון ניזרק בחצר. מה יהיה בגשמים לצאת לחצר לקחת את העיתון .בנוסף אמרתי לאילן היות וליפני חודשיים פרשתי אני מוכן לבל את העיתון עד 0630 יש אור.לא הוא לא מוכן. היום פניתי פעם נוספת למינויים וביקשתי לדבר עם נציגת שמירת לקוחות ריקיולא ניראה לי שהיא או הממונים יפנו אלי.אני השארתי הודעה לא לחדש לי את המנוי אם לא ממלאים את התנאי שלי לקבלת העיתון.אני גם לא מבין אך מחלק אחד מזדמן לתקופה ארוכה ככל שתהיה מכתיב למערכת עיתון גדול את רצונו ולא עושה מה שמצווים לבצע.
מחקה ליראות את כוחה של המערכת.
בברכה
טל יעקב
הרצליה האתרוג 3
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה