פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות וגזילה ללא עקבות תוך הפלת התיק עלי נושא התלונה:
תדגי  רפאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חודשים התקשרתי כדי לקבל הביתה דוגמאות של עיתון להיות הורים ושל נשיונל גיאוגרפיק הנציגה הבהירה לי שזה להתנסות ואם ארצה להישאר זה יהיה אוטמטית כמובן שהיא ביקשה את פרטי השארי למקרה שארצה להישאר ואני התמימותי נתתי לה תוך אמון בדבריה לאחר כחודשיים שלא הגיע כלום ראיתי חיובים בכרטיס של עסקת תשלומים כ350 שח ועוד חיוב חודשי של18 שח כשהתקשרתי לברר למה אמרו שיחזרו אלי הם באמת חזרו אחרי שבועיים!!!!!!!!!! עם תשובה שהסכמתי להיות מנוי ואין מה לעשות ואני חייב להיות מנוי לשנה כל בקשותי לשחזר את השיחה/לדבר עם הנציגה עלו בתוהו מאז ועד היום אני מטורטר איתם כשכל בקשתי לבטל דבר שלא הוחתמתי אפילו עליו ולא ניתנה לי אפשרות לדעת לפני מה אני עומד תכל'ס אסור להתעסק איתם הם רמאים מקצועיים ומומלץ לגבותאת כל ההסכמים אם יהיו בכתב בלבד
בתקווה שאכן העניין יסתדר מהר
כספי סוג הנזק :
זיכוי וביטול המנוי תוך התנצולת כנה על מה שהיה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה