פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ואי קבלת תמורה לתשלום נושא התלונה:
אלבז אושרית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך : 17.11.09 עשיתי מנוי ל"את" וחויבתי ב99 ש"ח ל3 חודשים אך מה רבה פליאתי שעיתון לא קיבלתי אך החיוב מומש , שוחחתי עם נציגת השירות והיא אמרה שהיא אכן רואה שלא נשלח אליי העיתון והיא מתנצלת , לשאלתי כיצד חויבתי בלא שנשלח העיתון ? , לא הייתה תשובה ובשל כך החלטתי לבטל ואף ביקשתי מהנציגה שאני מעוניינת לבטל ושיזכו אותי טרם יחוייב האשראי בחשבוני , נאמר שנציגה תחזור אליי בקשר לזיכוי אך זה לא קרה , במשך כשבועיים אני רודפת אחריהם לזיכוי והיום בתאריך 15/12/09 דיברתי עם נציגת שירות העונה לשם אורלי שצעקה עליי ואמרה שאם אני מבטלת אני אשלם 49 ש"ח דמי ביטול , שטחתי בפנייה את טענותיי ואמרתי לה ששילמתי אך לא קיבלתי תמורה בגין התשלום שחוייב היא הציעה לשלוח את 2 הגליונות של העיתון שלא התקבלו השבתי שאינני מעוניינת חרף הסחבת והשירות הלקוי אשר "זכיתי " לו , ומדוע נעשה עניין גדול ?
זו הריי זכותי מבחינה חוקית לקבל תמורה בגין התשלום ,וזכותי הטבעית לבטל מאחר ולא קיבלתי תמורה בגין התשלום ולא משנה הסיבה בגינה לא התקבלה התמורה .

לטיפולכם המסור אודה
המשך יום נעים
אלבז אושרית
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא בסך 99 ש"ח. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום אושרית!
איתך הסליחה על אי קבלת גיליונות את!
מברור מול שליח העיתונים באזורך :הניח גיליונות.
להערכתי-והעניין ייבדק-הניח לא במקום הנכון.
זכותך וזכותו של כל אחד לבטל עסקה במסגרת 14 יום ראשונים.-פנית אל מח' שרות
המנויים לאחר חודש. לא נוכל לזכותך אך בהחלט יטופל הנושא מול שליח העיתון.
נבין היכן טעינו בהנחתו ותקבלי 3 חודשים גיליונות את.
תגובה:
השלמת 3 חודשי מנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה