פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות במנויוסכמים מסולפים נושא התלונה:
משה דוד שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי במשך חודשים מנוי של העיתון.את המנוי עשיתי לפנייתו של סוכן דרך טלפון.בטלפון הובטח לי מנוי+2 מגזינים לכל התקופה 4 חודשים+חודש חינם בסכום כולל של 277 ש"ח.הסכם לא נשלח לי לבית,וברישום במערכת העיתון דווח על 2 מגזינים רק לחצי מהתקופה.לאחר אין ספור של פניות שלי לעיתון הוסדר הנושא לשביעות רצוני.את המנוי הייתי אמור לסיים בתאריך 18/12/09 וכמה ימים לפני התקשר אלי שוב סוכן במשך כמה פעמים וניסה לשכנע אותי להמשיך את המנוי.לא הסכמתי לתנאיו גם לאחר ששלח אלי לבית את פרטי ההסכם.לפני כשבועיים התקשרה אלי נציגה של העיתון ושטחה בפני כמה אני
לקוח חשוב לעיתון.הסברתי לה שהעיתון לא ממש מעניין אותי כמו 2 המגזינים הנלווים עבור הילדים והאשה.היא ניסתה במשך כמה ימים לשכנע את מנהלה לתת לי את המגזינים לתקופה של 5 חודשים במחיר של 99 שח לחודש- וזאת בתנאי שתשלח לי בדואר את תנאי ההסכם.היא התקשה אלי להודיע לי שהצליחה לשכנע את מנהלה לתת לי את מגזין פנאי פלוס למשך כל המנוי+מגזין העיתון את למשך 3 חודשים.מיותר לציין שהסכם לא נשלח לי בדואר כמו שסוכם.בתאריך 20/12/09 התקשרתי למעריב מנויים כדי לדעת האם המנוי ממשיך,והוסבר לי שלא מפני שהמנהל לא חתם על ההסכם.בתאריך 23/12/09 התקשרה אלי נציגת העיתון שהיא היא הציעה לי את המשך המנוי בתנאים שכתובים למעלה,ושאלה אותי אם אני מקבל כבר עיתון והכל בסדר.הסברתי לה שלא קיבלתי עיתון מתאריך 18/12/09 ואמרתי לה שכבר דיברתי עם נציגה אחרת של מעריב וסיכמנו שאני כבר לא מעוניין במנוי מפני ששוב סיכמנו משהו-ונכתב משהו אחר-ושוב לא נשלחה אלי בדואר טיוטת ההסכם.הנציגה לא ויתרה וסיפרה לי שאצטרך לשלם הפרשים שונים כי לא עמדתי בהסכם איתה.ברצוני לציין שאני "מבין את להיטותה לקבל את העמלה שכביכול היא חשבה שהשיגה" אך עיתון לא ראיתי במשך שבוע והסכם לא נשלח אלי כמו שסוכם לאשר אותו.ברצוני לציין את החוצפה של העיתון-גם אין הסכם-גם אין עיתון-שוב נכתב משהו אחר בשונה למה שהובטח.אך שיא שיאי החוצפה היא שהיא עוד רוצה כסף על הפרשים לעתיד.אין הסכם,אין עיתון,אין הסכם,אין כלום והיא עוד טוענת שאני לא עמדתי בהסכם לעתיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-אחראית פ שם ותפקיד:
בברור במנוי של מר משה דוד נמצא כי משה היה מנוי במבצע ל-4 חודשים עד 20.12.09.-עוד בנובמבר פנה אליו נציג מעריב והציע מנוי המשך במבצע אטרקטיבי.
בסוף נובמבר פנה מר דוד למעריב וביקש לשנות את המבצע למבצע הכולל מגזינים
לכל התקופה בחינם.
בשלב זה הועבר הטיפול במנוי למח' שימור לקוחות,שם הוצע למנוי מבצע ל-5 חודשים
כולל 3 חודשים עיתון רייטינג חינם+3 חודשים מגזין "את" חינם.
מר דוד לא היה שבע רצון והמשיך בדרישתו לקבלת 5 חודשים מגזינים חינם.
פה בחר מעריב לבטל את המנוי!
יש לציין כי מר דוד היה מנוי מעל שנתיים ואכן היה חשוב לנו.
עם זאת מעריב מתנהלים -כמו כל חברה אחרת-על פי נהלים מסויימים.
איננו יכולים לשנות נוהל מבצע על פי בקשתו של כל מנוי ומנוי.
לפנים מ. הדין הוצע למר דוד לקבל מגזינים חינם לשלושה חודשים אך לא הסתפק.
המנוי בוטל- לא חוייב בדבר!
הסכם לא נשלח למנוי כי כלל לא הגענו מולו להסכם.
תגובה:
מנוי בוטל-לא חוייב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה