פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במעריב מחייבים את המנויים ללא אישור ומטרטרים את הלקוחות! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בסוף חודש נובמבר יצרתי קשר עם מוקד השירות של חברת מעריב וביקשתי לבטל את המנוי לשבועון רייטינג שהיה ברשותי בתום תקופת ההתחייבות למנוי.
כאמור יצרו איתי קשר לאחר 72 שעות ממוקד השירות ובסופו של דבר ולמרות מכבש הלחצים לא לבטל הסכימו לבטל את המנוי.

היום ה 6.1.10 יצרתי שוב קשר עם מוקד השירות ולתדהמתי נאמר לי שאני עדיין מנוי על השבועון רייטינג שאינני קורא כלל וכלל! אמרתי לנציגת השירות שהמנוי כבר מבוטל מסוף חודש נובמבר אולם היא טענה שהמנוי ממשיך עד היום. כלומר חוייבתי בחוצפה ובעורמה על חודש שלם של מנוי לרייטינג בעוד שהמנוי בוטל כבר ממזמן!

אני דורש חד משמעית ומיידית להשיב לי את כספי המנוי שנגבו ממני לא כדין ובעורמה עבור חודש דצמבר.בנוסף לוודא שאני לא רשום כמנוי אצל חברת מעריב אשר ידה על חיוב הלקוחות שלה קלה מאוד ועוד בצורה לא חוקית.

שוב גם היום נאמר לי יחזרו אלייך תוך 72 שעות. והנה הסנריום חוזר. שוב לוקחים פרטים, שוב אומרים שיחזרו אחרי 72 שעות ולא חוזרים. או במילים אחרות מצפצפים על הלקוחות והופכים אותנו להיות שבויים של חברת מעריב מנויים.

לא רוצה להיות מנוי יותר של הרייטינג הזה.אני דורש שישיבו לי את הכסף שגבו ממני עבור דצמבר בעוד שאני כבר בחודש נובמבר ביטלתי את המנוי.

מקווה לקבל סוף סוף תשובה הגיונית כאן.

עוגמת נפש, טרטור סוג הנזק :
לקבל במיידית זיכוי על חודש נובמבר + לוודא שאני לא רשום כמנוי יותר לרייטינג פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה