פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת התקשרות- חוסר אמינות של החברה נושא התלונה:
קינן ענת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: 10 בינואר,2010
מעריב מנויים- מנהל שיווק


הנדון: הפסקת התקשרות

הריני להביא לידיעתך כי החל מתאריך 12.1.10 הוראת הקבע למימון מנוי עיתון מעריב יבוטל על ידי, כאקט של מחאה והבעת אי אמון במערכת.

עלי לציין כי אני מנוייה על עיתון מעריב במשך שנים רבות.

לפני שבוע: 3.1.10, פנתה אלי טלפונית לביתי "נציגת מעריב", שהזדהתה בשם "ליאת "
וכשהיא מצוידת בכל פרטיי האישיים הודיעה לי בשמחה כי "זכיתי" בפרס מבין 4,000 מנויי מעריב הותיקים.
אותה ליאת לא יכלה להירגע מהעובדה שטרם הודיעו לי על "זכייתי".

במסגרת ה"זכייה" הוצע לי לקבל ארבעה עיתונים בנוסף למעריב.

במהלך השיחה התברר לי כי עבור ה"פרס" עלי לשלם "רק" דמי משלוח בסך: 39.90ש"ח .
לצורך הוצאה לפועל של זכייתי עלי למסור לה את ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שלי.
לאחר שמסרתי לה פרטים חסויים אלה, נדהמתי לנוכח בקשתה למסור לה כעת את כל
הספרות שמרכיבות את כרטיס האשראי שלי.

כשסירבתי לנהוג בחוסר אחריות, הגיעה השיחה ל"משבר" שגרם לביטול "זכייתי".

תוכן שיחה זו השאיר אצלי סימני שאלה רבים לגבי זהותה של המתקשרת.

בבוקר שלמחרת מיהרתי להתקשר למערכת מעריב מנויים, כדי לוודא קיומה של הנציגה "ליאת"- מנהלת איזור ( כך הציגה את עצמה).

התגובה הראשונה הייתה: " לא קיימת אצלנו.." והתגובה המאוחרת הייתה: "קיימת אצלנו".
תשובות מנוגדות אלה חיזקו אצלי את החשד.
כדי לפוגג חשד זה הציעה לי הילה, שתדאג לכך שליאת בכבודה ובעצמה תתקשר אלי שוב.

מאז ועד היום- למרות פניותיי החוזרות ונישנות ולמרות הבטחות חוזרות ונישנות של הילה, לא קיבלתי תשובה – לא מ"ליאת" ולא מהילה.

מכל האמור לעיל, ברור כי איבדתי את אמונתי בכם ואינני רוצה להימנות על חוג לקוחותיכם.
עלי לציין כי את פרטי האירוע כבר שלחתי אליכם בכתב לפקס מס': 03-9515715.

לסיכום: 1. אני דורשת לקבל ממצאים של בדיקתך המעמיקה אודות האירוע.
2. אני דורשת לקבל הסבר, כיצד זרים חשופים לנתונים האישיים שלי, לצורך שימוש פלילי בהם.
3. הסבר, כיצד עד היום עוד לא קיבלתי מענה אמין ומבוסס לתהיות הנגזרות מהאירוע.

אין ספק כי בית מעריב צריך לעשות בדק בית רציני ולהפנים, שלקוח קיים לא "מנפנפים" בתשובות סרק כי הוא יקר מפז.

בכבוד רב
ענת קינן- רחוב כרמי 4, חיפה
טל': 04-8342142, סלולארי: 052-4712872

עלבון וסיכון אישי סוג הנזק :
הפסקת התקשרות פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה