פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חמורות בשליחת עיתון יומי מעריב ובנוסף איומים לגבייה משפטית לא הוגנת בכלל... נושא התלונה:
אמינוב נעמה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך בת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשלושה חודשים וקצת יותר עשיתי מנוי לעיתון יומי מעריב + מגזין את לחודשיים מתנה, המנוי נעשה ע"י בחורה בשם דניאל פשוט מעצבנת ששיכנעה אותי בכוח ולא רציתי משום שאני סטודנטיתת כרגע ולבסוף הבאתי את כרטיס האשראי של אחותי בתקווה שזה באמת משתלם כפי שתיארה בשכנוע.
מתחילת המנוי כבר התחילו הבעיות בשליחת עיתון יומי יומיים מקבלת וארבעה ימים כולל שישי לא מקבלת שוב ושוב זה חזר על עצמו בצורה ממש לא הוגנת כלפי הלקוח אני משלמת עבור העיתון ולא מקבלת שום עיתון ואחריו גם בעיות עם מגזיני את שקיבלתי פעמיים באיחור של 10 ימים, כמה פעמים התקשרתי לדניאל שאני לא מקבלת עיתונים, וזה מגיע באיחור, מבזבזת את זמני היקר בלחכות הרבה לזמני המתנה, ביזבוב שיחות ועד שעונים כבר השיחה עצמה נעשת כחצי שעה/ שעה ואם לא יותר.
כשהסברתי על המצב בשרות לקוחות דיברה איתי אחת בשם אירית שהציגה עצמה כמנהלת ואמרה שתפצה אותי עבור המגזינים שאקבל אחת נוספת בציון מס' הגיליון שחסר, כך קרה קיבלתי שני מגזינים אם אותו מס' גיליון שהיה לי כבר סתם שלחו לי אותם כדי להיתפטר מהמגזינים הישנים וסתם כדי להרגיע אותי הנה "שלחנו לך" תראי ומצד שני גבו ממני כסף על המגזינים שכבר יש לי, זה ממש לא בסדר מצד חברה כזו ידועה שלא יודעת איך לשמר ולרצות את לקוחותיה וכבר כמה פעמים עשו לי את זה בצורה אחרת.
ובעיה נוספת שנגרמה לי איתם התשלום עבור המנוי הזה ל-4 וחצי חודשים,
כביכול החודש הראשון הוא חינם והשאר בתשלום...
מה שקרה שאחותי עברה לבנק אחר ולפני שעברה השאירה בתנועות עתידיות תשלום למעריב עבור חודש השני מסתבר שבבנק סתם אמרו לה שהסכום נועד למעריב ויצא שלא שילמה עבור חודשיים כי אין לה עוד כרטיס אשראי בבנק שעברה, אז מה שסיכמתי עם אירית המנהלת שאני אבוא לבית מעריב בת"א ואשלם במזומן את שאר הכסף של כל החודשים ביחד, ועכשיו אני אמורה עדיין לקבל מהם חודש שלם עיתונים והפסיקו לשלוח עיתונים לחלוטין על דעת עצמם,
ועוד מבקשים שאשלם להם על חודש מלא שלא קיבלתי שום עיתון ממש חוצפנים וגנבים, ואם כל זאת מעבירים אותי באיומים ובכנסים לגבייה משפטית שלא הוגנת בכלל, מעניין מי צודק ומי לא צודק גנבים שכמותכם מסכנים האנשים התמימים שניקלאים במלכודת שלכם תתביישו לכם.
מקווה שתתפלו בעניין כדי שלא יהיו עוד אנשים שיסבלו כמוני.
נזק כספי, בזבוז זמן, עלבון הכל... סוג הנזק :
שיפצו אותי בהתאם על כל העוגמת נפש, ויותר לא לעשות מנוי במעריב בכלל פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
איתך הסליחה נעמה!!!שפנתה אלייך בחורה "מעצבנת" בשם דניאל ועוד הכריחה
אותך לעשות מנוי??
ובכן! אם עיצבנה אותך נציגת המכירות מלכתחילה מדוע נתת פרטייך לפתיחת מנוי נעמה?
היא הכריחה אותך? האמנם?"שיכנעה בכוח" כפי שכתבת? באיזה כוח בדיוק היא
השתמשה?
ובכן נעמה..פתחת מנוי לעיתון מעריב מרצונך החופשי מאוד..
נראה כי בשלב מסויים שינית דעתך, על פי הרישומים שינית דעתך מייד עם סיום
חודש החינם. כמה נוח. לקבל עיתון חודש חינם ולבטל ברגע שמתחיל זמן התשלום.
זמן ההמתנה הממוצע במעריב (וזאת על פי מוניטור מדוייק להפליא) הינו דקה ו-45
שניות.
באחת מפניותייך לגבי אי קבלת עיתון אמרת מפורשות כי ידוע לך שיש בעיית גניבת

עיתונים בבניין.ביקשנו ממך לשנות מיקום הנחת העיתון אך סרבת בתוקף.כך שבעיות השרות אותן את מציינת נבעו מאי שיתוף פעולה שלך מול מח' השרות.
למרות זאת פיצינו אותך במשלוח עיתוני את.פנית שוב וטענת שגיליון אחד של את כבר נמצא בביתך כי קנית אותו-שלחנו חילופי....
בשלב הזה כבר הפסקנו לקבל כסף עבור עיתונים שסיפקנו..-למרות שלטענתך
הושאר כסף בבנק עבור מעריב-לא קיבלנו כספנו,הבנק הטעה אותך ושוב את מאשימה את מעריב.
הבטחת בתחילת ינואר להגיע אישית לבית מעריב ולשלם חובך-היכן היית?
מדוע לא הגעת?-פה הפסקנו את משלוח העיתונים.איננו מספקים עיתונים
ללא תמורה.רק לאחר שקיבלת מכתב מעורך דין לגבי חובך לחברת מעריב
הואלת לשלוח המחאה.
בשיחה עם שרה ממח' הנהלת חשבונות הצהרת מפורשות כי "לא בא לך עי העיתון"
וזהו ציטוט.
הנזק שנגרם לך כפי שציינת בעצם נגרם לנו.
נגרם למעריב עקב המנוי שלך:נזק כספי, בזבוז זמן,ועלבון מאחר ודברייך שכתבת
והעלית באתר זה אינם מהימנים!!
תגובה:
כל פיצוי לא יינתן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה