פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסכם חידוש מנוי ללא הסכמתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי ל4 חודשים במעריב שהובטח לי שהקבל תו קניה טרם קיבלתי בנוסף המשיכו איתי את המנוי ללא הסכמתי לעוד 5 חודשים , למרות שניצגת שירות דיברה איתי ואמרתי לה שתחזור אלי לקראת סוף ינואר ואז החליט , החליטה ניצגת השירות על דעת עצמה שהסכמתי ......וחייבה את כרטיס האשראי שלי לעוד 5 חודשים, לדעתי זה פלילי....לאחר שיחה עם נציגת שירות שסירבה בתוקף להעביר אותי למנהל מחלקת מנויים ...ציינה שהנציגה תחזור אלי בעוד 3 ימים והיא תחליט מה לעשות כלומר גורל כרטיס אשראי שלי תלוי בפקידה .........חוסר מקצועיות זלזול בלקוח
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
על פי רישומים במעריב נערכה שיחה מול המנויה ב-15.12.2009
בשיחה סוכם על המשך מנוי במבצע ל-5 חודשים.
מאחר ובחודש ינואר מנויה פנתה לביטול תוך שטוענת שלא הסכימה להמשך שנרשם
אכן הועבר המנוי לביטול וזאת ללא כל חיוב בכרטיס האשראי .
תגובה:
ביטול. מנוי בוטל לבקשת המנויה ללא כל חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה