פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבייש והתחזות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות מתחת לכל ביקורת שלצערי ניתקלתי. לא אתאר את שרשרת העינויים המפרכת שאבי היה צריך לעבור , דבר שגרם לו לבעיות בעסק ופגיעה בפן האישי.לאחר נסיונות כושלים להתנק משירות שלא אנחנו ביקשנו
(בחברה טוענים שמישהו התחזה וביקש את המנוי) נתקלתי בשיחה עם אריאלה ועם שרון עמרמי שהציגו עצמן משימור לקוחות. הזדעזעתי ונעלבתי בשם אבי ובשמי לשמוע טון כזה והתבטאות מאשימה אלינו כלקוחות תמימים. לצערי כשביקתי לדעת על כמה החיוב היא ענתה לא שהיא לא יודעת לענות לי,כשביקשתי אסכתא לבקשת השירות היא ענתה לי שאין אסכמתא וכשביקשתי אישור לביטול השירות נתקלתי בסירוב מוחלט. ואני שואלת את עצמי כמה עוד לקוחות תמימים משלמים על שירות שכלל לא ביקשו ועתידים לדעת שלא יוכלו להשתחרר ממנו. עצוב, פוגע וכל מילה נוספת מיותרת. מעריב איכזבתם אותי.
עילבון,בזבוז זמן וומאשבים סוג הנזק :
התנצלות,אי תשלום פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה