פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אברהמי  איריס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פניתי לשרות מנויים של החברה וביקשתילהפסיק אתהמנוי שהיה לי תקופה ארוכה.
מסרו לי שיחזרו אליי מקשרי לקוחות, אכן לאחר 3 ימים חזרו אליי וניסו לשכנע אותי להשאר.
לאחר כל הנסיונות החליטו בשבילי שאני צריך עוד כמה ימים לחשוב וחזרו אליי לאחר מספר ימים ושוב חזרתי על בקשתי להפסקת המנוי.
מאז ועד היום אני ממשיך לקבל את העיתון וממשיך להיות מחוייב בחשבון ומתעלמים לגמרי מבקשותיי להפסיק.
עוגמת נפש טלפונים ותשלום מנוי בכפיה סוג הנזק :
הפסקת השרות כעת גם על שאר עיתוני מעריב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה