פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת העיתון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של מעריב. עד לפני שבוע הונח העיתון בפתח דלתי . לאחרונה החליט המחלק שקוד הכניסה לדלת הבנין אינו תקין ועל כן הניח את העיתון בתיבת הדואר.
דלת הכניסה אינה נעולה בדרך כלל ואם היא נעולה - ע"י הקשת הקוד שנמצא בידי המחלק היא נפתחת.
שוחחתי השבוע פעמיים עם מוקד התלונות והיום אף עם אחראי חלוקה. כולם מנסים להתחמק בטענות שוא כאלה ואחרות. המענין הוא שאני מקבל כל בוקר את הארץ, ידיעות וישראל היום לפתח דלתי ללא כל בעיה. רק למחלק מעריב "יש בעיה".
אז או שייחליפו המחלק
או שילמדו אותו לפתוח דלת כניסה לבנין
או שהוא מתעצל לעלות במעלית
או - שנבטל המנוי .
בכל מקרה נמאס לי מכיסוי התחת של המוקדנים שאיתם שוחחתי ועל ניסיון להטיל את האשמה על דלת הכניסה.
לא מספיק שמעריב בצרות צרורות עם מספר מינויים,הנפקה, שרות לקוי ותלונות רבות ???
או שתקחו עצמכם בידים לגבי חלוקה (התוכן מצויין) או שתמשיכו להפסיד לקוחות ומנויים.
תלמדו את המחלק לפתוח דלת הכניסה לבניין פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
מר לב טופל באופן אישי ע"י מח' פניות הציבור.
מנהל אזור בהפצה הגיע לבניין אישית להדרכת שליח העיתון.
נכון לעכשיו עיתונים מונחים ליד דלת המנוי.
תגובה:
נעשה מול המנוי מעקב שרות +וידוא שביעות רצון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה