פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי,התנערות מאחריות,הונאת אזרח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש יולי פנו אלי במבצע של מעריב "שבועיים מתנה" ללא התחיבות ,אך בקשו ממני את כל הפרטים כולל כרטיס אשראי לביטחון.
תמו להם שבועיים של מבצע ,התקשרה נציגת שירות לברר האם אני מעוניינת להמשיך,אמרתי לא.
כך נגמרה התקשרות שלי מול עתון "מעריב".
מאז כל חודש אני מקבלת פניות טלפוניות של נציגי שירות לרכישת מנוי לעיתון "מעריב".אין לי צורך ואני לא מעוניינת לרכוש מנוי,זה נאמר בכל שיחה/פניה.
בחודש פברואר התחילו להניח את העיתון מעריב ליד הדלת או בתיבת דואר.
ניסיתי להתקשר לברר את המצב ,אך כמה ניסיונות עם המתנות ארוכות .,רק ניפחו את חשבון הטלפון,הנחתי שמדובר שוב ב"מבצע".
הבניין שלנו עובר שיפוץ כללי ולרוב בתקופה אחרונה אני לא נמצאת בבית, לכן העיתונים שהגיעו רק גרמו לי יא נוחות.
ביום ראשון הקרוב במיידי הרמתי טלפון לשירות לקוחות של מעריב להבהיר את המצב ,לאחר המתנה ארוכה אנתה נציגת שירות, אך לא טיפלה בנושא, אלא ביגלל "העומס פניות" לקחה פרטים לחזור אליי.המתנתי יומיים ושוב התקשרתי. לאחר המתנה ארוכה מאוד, שוב "בגלל העומס" לקחו פרטים שלי והבטיחו לחזור הפעם.
סוף סוף מתקשרת אליי גברת החביבה ובודקת במחשב שלה ..כן יש לך מנוי. דיברו איתך בחודש נובמבר 2009 ועשו עבורך מנוי בפברואר 2010 ואפילו יש 4ספרות של כרטיס אשראי.
זה שיש כרטיס אשראי , דורש בדיקה עמוקה יותר- מאיפה!
ביקשתי לבטל את המנוי המפוברק הזה לאלתר ,על מה קיבלתי תשובה ממחלקת קשרי לקוחות שביטול יעלה לי ביוקר!!!! עדיף שאמשיך לקבל את העיתון גם עם אין צורך!!!
בנוסף נציגת קשרי לקוחות ציינה שלמנויים מגיע שובר של 50 ש"ח ,ש-מ-ש-ו-ם מ-ה לא שלחו !!!
לא מתקרבת יותר . היזהרו והישמרו
תלונה זו תופץ בפורומים ובאתרי צרכנות נוספים !
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול מנוי ללא חיוב. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה