פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון להתנתק מהמנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מנוי לעיון מעריב אולם מספר שבועות לאחר מכן מקום העבודה שלי עשה הסכם עם ידיעות אחרונות ונעשיתי מנוי על העתון כולל כלכליסט , פניתי וביקשתי לבטל את המנוי של מעריב כיוון שאיני יכול לקרא כלכך הרבה עיתונים ( אגב אני מנוי גם על גלובס ), לאחר מספר שיחות רב ולאחר שנאמר לי כי המנוי קשיח ועלי להמשיך בו עד 28.2.10 המתנתי לתאריך זה ושבועיים לפני כן צלצלתי וביקשתי לוודא שאמנם החל מ1.3.10 המנוי יבוטל- חזרה אלי שרון מקשרי לקוחות וניסתה לשכנע אותי להמשיך במנוי אולם סרבתי - בתחילת מרץ כאשר ראיתי כי העתון ממשיך להגיע לביתי פניתי שוב ואז אמרה לי שרון כי בשיחתנו הקודמת הסכמתי להאריך את המנוי וכעת אני שוב כבול הסכם קשיח - אני מכחיש כל תוקף ודורש הפסקה מיידית של חלוקת העיתון -בינתיים ביטלתי את הוראת הקבע בחברת כרטיסי האשראי כך שמעריב לא יוכל לגבות ממניכספים.
הלהיטות של העיתון לשמר את מנוייו מובנת לי אבל צריך להיות רגישים מספיק כדי להבחין מתי המנוי נחוש בדעתו ולסגת בלי ליצור תחושות לא נעימות.
אני מבקש לציין נתון נוסף חשוב מבחינתי : לפני כשנה עברתי ארוע מוחי ומאז אני בתהליך שיקום, בימים אלה חזרתי לעבודהומטבע הדברים הזמן הפנוי שלי הצטמצם וברור שאיני יכול להתמודד עם כמות עיתונים גדולה מידי יום.
כספי סוג הנזק :
להפסיק את חלוקת העיתון באופן מיידי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה