פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיבות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פנינו אלכם ואמרנו לכם שהעיתון מגיע קרוע כבר כמה ימים הובטח שיטופל ולא נעשה דבר רק לאחר פניות חוזרות ונישנות טופלה הבעיה בסך הכול קיבלנו עיתון קרוע כ-20 יום באחת השיחות עם נציג שימור לקוחות איתי הבטיח לנו שנקבל כפיצוי 4 גיליונות את וגיליון 1 גנרל גאוגרפיק כמובן ששוב לא עמדתם בהבטחה
פנינו שוב לנציגת השרות שאמרה לנו כי הנושא נמצא בטיפולו של איתי והובטח לנו שעוד באותו יום איתי יחזור אלנו וכמובן לא חזר,וכך במשך שבוע ימים פנינו לעוד 3 נציגות שרות וכל אחת "נשבעה"שהיא תדאג אישית שסגן האלוהים יחזור אלנו וכבר עברו עוד 8ימים ואנחנו ממתינים אם זה שרות תשפטו בעצמכם.ממתין לתגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות וכן הפצוי שהובטח ופיצוי נוסף על כל שיחות הטלפון והזמן שבוזבז פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
בבדיקה מאוד מדוקדקת במנוי של מר נאור נמצא כי אכן פנה לגבי קרעים בכותרת
העיתון. מספר פניותיו (לאחר ספירה חוזרת ונשנית) עומד על הספרה 3 ולא 20 כפי
שרושם בתלונתו.
בנוסף ...נציגי השרות או נציגות השרות אין "נשבעות" במעריב בפני המנויים שפונים.
נציגות השרות עוסקות במתן שרות ולא בשבועות.
איתי משמור לקוחות אכן עדכן המשך מנוי במבצע אטרקטיבי+4 גיליונות עיתון "את"
וגיליון נשיונאל גאוגרפיק אך כל זאת אמור להשלח עם תחילת המבצע החדש בתאריך
6.5.2010
אוסיף ואעדכן כי בכל אחת משלושת הפעמים בהן פנה מר נאור בתלונה זוכה עי
עיתונים.
תגובה:
המשך טיפול מול מחלקת ההפצה ווידוא משלוח עיתונים שלמים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה