פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יצירת מנוי לקשישים ללא ידיעתם. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי, כבני 80, מנויים על עיתון מעריב, ועד לפני כחודש גם על מגזין "את".
אימי ביקשה לבטל את המנוי ל"את", והנציגה, בשם הילה עייני, המליצה לה לקבל למשך 3 חודשים את הירחון "עיצוב", אותו קיבלה פעם אחת. לפני כשבועיים הגיע
אליה עיתון BIG TIME. אימי פנתה למחלקת המנויים, וגב' הילה עייני אמרה לה שהיא
עשתה מנוי לעיתון ל-4 חודשים.
בתאריך 22.3.2010 פניתי למחלקת המנויים, ונעניתי שיחזרו אלי תוך 3 ימים. גם בתאריך 28.3.2010 נעניתי שיחזרו אלי עוד באותו יום (מספר הפלאפון שלי נמצא ברשותם).
היום, 31.3.2010, לאחר שכמובן לא חזרו אלי, פניתי שוב, ולאחר שביקשתי את פרטיה של הילה עייני, לצורך זימונה במסגרת תביעה שהורי יגישו, היא הועילה לחזור אלי. כשביקשתי הוכחה לעריכת המנוי לBIG TIME, נעניתי שהיא לא יודעת אם קיימת הקלטה לשיחה, וכניסיתי להסביר לה שלזוג קשישים אין צורך בעיתון כזה, נעניתי שרבים שהתלוננו הפסידו במשפט.אני עומד להגיש תביעה בשם הורי לאחר החג, למרות שאבי בעל המנוי, נייד בכסא גלגלים, אלא אם כן יהיה פתרון אחר
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
בברור במנוי של משפחת ליכטנברג-בכתבי עת נמצא כי נפתח מנוי לעיתון את למשך שנה-כולל ירחון עיצוב לשנה חינם.
מאחר ומשפחת ליכטנברג ביקשה ביטול מנוי באמצע המבצע ולא ניתן לבטל מנוי
באמצע מבצע-הוסב המנוי לעיתוני ביג טיים עד תום המבצע, דהיינו עד תחילת חודש
יולי.
אנו נדאג לביטול אוטומטי של המנוי.
תגובה:
ביטול אוטו' לתחילת יולי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה