פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
מנשה רחלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הסתיים המנוי שלי. פניתי לחברה כדי להודיע שברצוני לא לחדש המנוי.
לאיר עמה ימים חזר אלי יהודה משימור לקוחות וחמרות הסברי כי אינני רוצה לחדש המנוי ניסה לשדל אותי במבצעים שונים.
אמרתי כי אינני מעוניינת והוא הצעי לי מנוי ל-6 חודשים כולל את בחודש ראשון חינם ואח"כ 79 ש"ח לחודש.
ביום שלישי שעבר, כשנוכחתי שאינני מקבלת את מגזין "את" פניתי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שלא מצוין אצלם שאני אמורה לקבל את המגזין.
הרגשתי פשוט מרומה, אנסו אותי להשאר לקוחה במבצע שלא התכוונו לתת לי.
נאמר לי שיהודה יחזור אלי תוך 3 ימי עסקים, וכמובן שלא חזר אלי.
היום התקשרתי שוב ודרשתי להפסיק את המנוי לאלתר, מאחר שהונו אותי.
שוש אמרה שיהודה יחזור אלי עד סוף היום אך לא עשה כך.
אני פשוט לא רוצה להיות לקוחה של מעריב
!!!!!!!!!!!!!!!
הונאה סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה