פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
מורן חיליק שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי מזה 6 חדשים על עתון יומי מעריב.בתחילת חודש מרץ 2010 הודעתי לנציג בשם "יוסי" שאינני מעוניין להמשיך במנוי.סכמנו שבתאריך 27.3.2010 יגיע העתון האחרון.העתון המשיך להגיע גם לאחר מועד זה.פניתי באינטרנט לשרות מנויים של "מעריב" בתאריך 1.4.2010 והם חזרו אלי בתאריך 7.4.2010.הסברתי להם שאינני מבין מדוע העתון ממשיך להגיע אלי,כי הרי הודעתי שהמנוי נגמר בתאריך 27.3.2010.במעמד השיחה הודיעה לי הפקידה כי היא "מעבירה את בקשתי להפסקת המנוי" למחלקת קשרי לקוחות.הודעתי לה שאין כאן כל בקשה מצידי היות ואני הודעתי שאינני ממשיך את המנוי ואינני מבין למה עלי "להגיש בקשה".העתון ממשיך להגיע והבקר התקשרתי שוב ל"מעריב מנויים" וגברת בשם "חנה" הודיעה לי שאין ביטול למנוי בכלל,כי "לא היגשת בקשה לביטול המנוי"ויכוחים אין סופיים איתה בדבר אי הצורך שלי "לבקש" לבטל מנוי,אלא אני הודעתי מבעוד מועד.הודעתי כמעט חודש ימים לפני סיום המנוי על סיומו.מסתבר לי ש"מעריב" ממשיכים ליגנוב לי כסף מחשבון הבנק כאילו יש לי מנוי בתוקף,למרות שהודעתעי מראש שאינני מעוניין ליקרוא את העיתון הזה יותר.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה