פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה כלפי לקוחות חדשים נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב? כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עשיתי מנוי למגזין "את" ומאז אני חשה אכזבה עמוקה מהתנהלותם אל מול קהל המנויים שלהם.תחילה, לא נאמר לי כי המנוי מתחיל 3 שבועות לאחר ההרשמה, על כן התקשרתי לאחר שבועיים שבהם לא קיבלתי עיתון ואז נאמר לי שהמגזין אמור להגיע "תוך שבוע".לאחר שבוע וחצי שבהם לא הגיע העיתון, התקשרתי שוב ונאמר לי שהעיתון עדיין בהפצה וש"מחר" מסיימים לחלק.לאחר יומיים שוב התקשרתי ואמרו שהוא כנראה בדרך,לאחר מכן שוב התקשרתי ואמרו שאני גרה באיזור חרדי ועל כן לא קיבלתי את העיתון ושישלחו בדואר ישראל.לא עזר שמחיתי שהאיזור בו אני גרה אינו איזור חרדי וששכני מקבלים עיתונים כרגיל לדלת ביתם.לאחר מספר ימים ששוב העיתון לא הגיע קיבלתי תירוצים מספר כגון "העיתון יצא מהמערכת כבר","זו בעיה של דואר ישראל" "העיתון שהוא מהדורה מיוחדת לחג גדול מדי אז אולי תקבלי אותו בדואר רשום" ועוד ועוד.לבסוף אחת הפקידות שדיברתי איתם הבינה שהכתובת לא נכונה. גם כאן, אינני מבינה מדוע אף אחד מעשרת הפקידים שדיברתי איתם לא חשב לברר זאת לפני מה גם שהכתובת שהיתה מוזנת אצלם היא לחלוטין לא הכתובת אותה נתתי.אם הכתובת לא היתה מובנת,הייתי מצפה שיתקשרו לברר זאת איתי ולא יחליטו שרירותית לבחור כתובת שהמילה "מעגל" שזורה בה.לבסוף,כעבור שבועיים ומעל עשרה טלפונים,קיבלתי את המגזין עם שליח עד הבית.כמו כן הובטח לי כי ההתנהלות הנ"ל לא תחזור על עצמה,עכשיו כשהכתובת נכונה ומעודכנת אקבל את העיתון הבא בזמן עם שליח.
חשבתי שבזאת תמה הסאגה הזו ואולם למרבה הצער, טעיתי.הגיליון הבא בתור,שיצא לפני שבועיים,עדיין לא הגיע אלי.השתלשלות אירועים שדומה מאוד לקודמת ואף חמורה ממנה קורית בימים אלו ממש כאשר מעבירים אותי מפקידה לפקידה כשכל אחת סותרת את קודמתה וכל התייעצות של הפקידה עם "מנהלת",סותרת את ההתיעצות הקודמת.גם עכשיו קיבלתי תשובה שאני גרה באיזור חרדי (למרות שכבר קיבלתי עיתון עם שליח וסוגיה זו נפתרה בפעם הקודמת), ששלחו בדואר ישראל "לפני שבוע", שזה מגיע בסוף עם שליח מיוחד"מחר עד 8 בבוקר" ואז זה הופך ל"עד 12 בצהרים" והעיתון עדיין לא פה.גם הפעם מעל 10 שיחות כשבכל שיחה כל פקידה מעוניינת לשמוע את כל הסיפור וזה פשוט מתיש.השיא מבחינתי היה כאשר אמרו לי,לאחר שסוכם שישלחו את העיתון עם שליח מיוחד ליום ראשון האחרון,שזו בכלל טעות ושאף שליח לא נשלח אלי.זאת לאחר שבאותו בוקר שהשליח היה אמור להגיע עד 8 וחצי,התקשרתי ונאמר לי שאכן הוא אמור להגיע אבל עד 12.לאחר כל הסיפור הזה,ביקשתי שיבטלו לי את המנוי ואמרו לי שרק מנהלת יכולה לעשות את זה ושהיא תחזור אלי אחרי החג.אמרתי שאני לא מוכנה לחכות יותר והבטיחו שתחזור אלי מנהלת בשם מיכל למחרת,כלומר-היום.היום בבוקר התקשרתי לוודא שאכן המנהלת אמורה לחזור אלי ואמרו לי שכן.בחמישה ל12 בצהרים משלא התקשרה, צילצלתי שוב,שכן המענה האנושי נסגר ב12, ואמרו לי שאחכה על הקו, שדיברו איתה ושהיא אמרה שלא שכחה אותי ושתחזור אלי עד 1.כאמור,אני כותבת מכתב זה בשל העובדה שגם המנהלת,לאחר חודש וחצי שמעבירים אותי תלאות,לא חזרה אלי.
לירן
ובזבוז זמן ויותר מ20 טלפונים מיותרים סוג הנזק :
? פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה