פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חידוש מנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-29 באפריל נגמר לי המנוי לעתון היומי מעריב. מאז סוף מרץ פנו אלי מהעתון לחדש את המנוי. ביקשתי שיחזרו אלי אחרי פסח ואכן אחרי פסח נתתי את הסכמתי לחידוש המנוי. ב-15 לאפריל פניתי בבקשה להקפיא את המנוי וכתוצאה מהתגובה שקיבלתי ביקשתי לבטל את חידוש המנוי. נאמר לי שמי שחידשה לי את המנוי ( אורלי) תחזור אלי . עד היום היא לא חזרה אלי. אתמול התקשרה אשה בשם אריאלה וטענה שאצטרך לשלם קנס על ביטול החוזה מאחר ועברו יותר משבועיים. ושוב טענה שאורלי תחזור אלי.
לא ביררתי מה גובה הקנס מפני שעקרונית אין סיבה לגבות ממני קנס. ראשית משום שלא עברו שבועיים , שנית משום שטרם קיבלתי שום שרות ואף לא קיבלתי שום חוזה כתוב איתם שיפרט את תנאי העסקה וביטלתי את העסקה מאחר והתברר לי תנאי בעסקה שלא מקובל עלי.
אשמח באם תעזרו לי לבטל את העסקה ובודאי לבטל כל קנס נלווה לביטול.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה וביטול קנס נילווה. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה