פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 2, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לפני כחצי שנה על עסקת חבילה, של נשיונל ג'יאוגרפיק (ירחון) + רייטינג (שבועון), במחיר של 49 ש"ח לחודש.

1) במשך כמה חודשים, החברה שלחה לי רק את מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק, פעם בחודש.
2) התקשרתי ואמרתי שלא שלחו לי רייטינג - הם טענו שהם לא יכולים לשלוח לת"ד, אלא רק לכתובת פרטית - למה הם לא אמרו לי את זה? פשוט החליטו לא לשלוח את העיתון במשך כמה חודשים.
3) אחרי כמה שבועות, עדיין לא שלחו לי את השבועון רייטינג, התקשרתי שוב, והם אמרו לי שרק בתחילת חודש הם מתחילים לשלוח את העיתון למנויים חדשים - חשבתי שאני מנוי ותיק כבר...
4) נמאס לי והחלטתי שיבטלו לי את המנוי לגמרי, הם אמרו בסדר, ושהם יחזרו אליי - הם לא חזרו, והמשיכו לחייב.
5) לאחר חודשיים, הם פתאום התחילו לשלוח לי את רייטינג, התקשרתי שוב, ואמרתי שביקשתי לבטל - הם אמרו שוב, שהם יחזרו אליי - לא חזרו.
6) התקשרתי למחרת, והם אמרו שאני צריך לשלם קנס על ביטול. אמרתי מנגד שהם חייבים לי כסף על המגזין שלא קיבלתי. הם מנגד אמרו שהמגזין רייטינג ניתן בחינם, אך בסופו של דבר "הסכימו" לבטל את המנוי ללא קנס.

מקווה שהסיפור הזה נגמר, ושהם באמת יבטלו לי, ללא חיובים מיותרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיוב קנס אוטומטי של חברה, ברגע שחלפה כמות הימים המינימלית לביטול עסקה בהתאם לחוק להגנת הצרכן פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה