פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להפסקת מנוי מעריב יומי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי שתאריך תפוגת המנוי תחול בתאריך 13/05/10. התקשרתי במשך שבועיים חמש פעמים לשרות המנויים לבקש להפסיק את המנוי. נעניתי בכל פעם שנציג שימור לקוחות יתקשר אלי. כמובן שאף אחד לא התקשר, למרות שאצלהם במערכת רשום שנציגה בשם אריאלה חזרה אלי מספר פעמים - שקר וכזב!!! אני צמוד לטלפון הן הביתי והן הנייד כל העת. אין להם אפשרות להעביר אותי אליה, אין להם אפשרות למסור לי את מספר הטלפון שלה (יש לה רק שיחות יוצאות, זהו התירוץ). אני חסר אונים מול מערכת שאינה מתפקדת, או שמחזיקה את מנוייה כשבויים. נא עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה