פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר ורמאות מצד נציג מכירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ עזבתי את מעריב מנויים לאחר 8 שנים עקב שירות ירוד ולא טוב. לאחר טרטור שנמשך כשבוע נאותו במעריב לבטל לי את המנוי (לאחר שכבר איימתי בתביעה משפטית).
לפני כשבועיים, קיבלתי טלפון מאדם בשם אהרון וולף שהזדהה בתור מנהל מחלקת המנויים של חברת מעריב. אהרון אמר שראה את שרשרת האירועים שגרמו לי לעזוב ובתור חברה שחשוב לה תמיד שיפור השירות הוא רוצה לדעת מה בדיוק קרה על מנת ללמוד מהמקרה.
שוחחתי עם אהרון במשך חצי שעה במהלכם סיפר לי על מהלכים שהוא בתור מנהל מוביל לשיפור השירות ועל חשיבות השירות במעריב. אהרון טען שהחברה נכנסת למהלך של ארגון מחדש במטרה לשפר את השירות הניתן ללקוחות שהיה עקב אכילס של החברה.
בנוסף נתן לי אהרון את מספר הטלפון האישי שלו וכתובת המייל ואמר שאם אחליט לחזור כמנוי לעיתון אני מוזמן להתקשר ישירות אליו, מנהל המחלקה, בכל בעיה שתהיה לי.
אני מוכרח לציין שעלי, האקט של לקיחת אחריות ע"י גורם בכיר בעיתון השאיר רושם, ולכן בחרתי לחזור להיות מנוי.
מכיוון שחוויתי לא מעט אכזבות עם מעריב , על מנת להיות שלם עם החלטתי התקשרתי לשירות לוודא בדיוק מה תפקידו של אהרון - וכאן הגיע שיא השפלות !
מדובר בנציג מכירות מן השורה, לא מנהל צוות ובטח לא מנהל מחלקה. נציג מכירות שפל ושקרן שניצל את הסיפור והחוויה הגרועה כדי להתחזות לגורם בכיר במעריב, להתנצל על כל השירות הגרוע שקיבלתי לאורך שנת המנוי האחרונה והכל במטרה למכור מנוי וללא כל כוונה ללמוד ולהפקיד לקחים.
כאשר חזרתי אל אהרון הוא המשיך עם השקרים ואמר שהוא מנהל ושהוא לא מרוויח עמלה על המכירה. לאחר שביקשתי לדבר על מנהלו האישי הסתבר לי שכמובן אהרון הוא שקרן, שלא מנהל אף אחד ומרוויח מכל מכירה שקרית שהוא סוגר עם הלקוחות .
פשוט ב י ז י ו ן !!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפצת הסיפור על מנת שלקוחות נוספים לא יפלו בפח פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה