פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק ממעריב - ללא הצלחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 14.12.09 עשיתי מנוי לניסיון של 5 חודשים על מעריב. בתאריך 13.5.10, יום לפני תום המנוי (ומשלא התקשרו מהעיתון עצמו על מנת להתריע על עליית מחיר), התקשרתי ביוזמתי על מנת לבטלו.
נאמר לי שיתקשרו אלי ממחלקת קשרי לקוחות תוך 3 ימי עסקים. באותו יום אכן התקשרה גברת בשם דוריס ולאחר שהתעקשתי על ביטול המנוי, הבטיחה שלמחרת (14.5.10) יהיה יום ההפצה האחרון.

משקיבלתי שוב את העיתון, למרות רצוני, גם ב-16.5, התקשרתי שוב לשירות המנויים, שם נאמר לי שהשיחה עם דוריס כלל לא מתועדת במחשב והם אינם יודעים על ההחלטה להפסיק את המנוי ובמילים עדינות רמזו לי שאני שקרן וכלל לא דיברתי עם הגברת דוריס.

התעקשתי לדבר עם הגברת שוב ואכן במהלך אותו יום היא התקשרה שוב ולאחר ניסיונות שכנוע נוספים מצידה, שלא צלחו, הובטח לי שוב שלמחרת כבר לא יגיע העיתון.

נכון להיום, 17.5, העיתון ממשיך להגיע למרות רצוני להתנתק.

אבקש שוב להפסיק מיידית את המנוי ולוודא שאיני מחוייב יותר כספית.
עגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק את המנוי ולהחזיר כסף - אם חויב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה