פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק אגרסיבי ושימוש בפרטי כרטיס אשראי ללא רשות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-10 למאי התקשר אלי שלמה מזרחי מעיתון מעריב כדי לעניין אותי במבצע של מעריב ל- 4 חודשים.
שלמה אמר שאקבל את העיתון עד 6:30 כפי שאני מבקש. ביקשתי ממנו שיתקשר אלי בעוד יומיים וביקשתי ממנו גם שישלח לי את תקנון המבצע בפקס.

תאור השיחות המובאות כאן הן מהזיכרון שלי ויתכנו אי דיוקים קטנים. (מקווה שהשיחות אצלכם מוקלטות ואפשר יהיה לאמת את הדברים)

שיחה מ- 12 למאי (יום רביעי):
שלמה: שלמה ממעריב, דיברנו לפני יומיים
אני: כתוב בתקנון שלכם שהתחייבות למסירת העיתון היא 07:00, זה שאתה כותב בטופס 6:30 , לא אומר שאקבל אותו בזמן.
שלמה: אתה תקבל, לפעמים אנשים מבקשים לקבל את העיתון גם ב- 05:00 והם מקבלים. בוא ננסה, אם לא תקבל אבטל את העסקה.
אני : לא נראה לי , אני לא מעוניין , אני גם באמצע ישיבה ולא יכול לדבר.
שלמה: אתה תקבל מתנות ואני גם אדאג להקפיא את המנוי שלך בידיעות ל 4 חודשים.
אני: לא יודע , לא נראה לי אני באמצע ישיבה.
שלמה:תראה, היום יום רביעי, בוא ננסה מיום ראשון ואני אתקשר אליך ביום חמישי לשאול מה המצב.
אני:טוב, בסדר.

סוף שיחה.

שיחה מ- 13 למאי (יום חמישי)

שלמה: שלמה ממעריב
אני:תשמע, אני לא רוצה את המבצע ולא מעוניין.
שלמה:אבל למה ?
אני:אני לא רוצה להגיד כי אתה תספר לי כל מיני סיפורים והשיחה תימשך הרבה זמן
שלמה:אבל, תגיד מה הבעיה, מה קרה?
אני:אני קראתי בתקנון שאם ארצה לבטל את העסקה יחייבו אותי במחיר מלא וגם בעלות המלאה של כל המתנות, אז בוא תבטל את הכול כי אני לא מעוניין.
שלמה :תשמע, זה קצת קשה לבטל כי העסקה כבר יצאה לדרך, תגיד לי, אתה יודע למה התקשרתי ?
אני:כי אין לך כרטיס אשראי.
שלמה:יש במערכת
אני:מה זאת אומרת ?
שלמה:יש לנו את הפרטים במערכת.
אני :אני לא עשיתי מנוי במעריב כבר הרבה שנים, אתה רוצה להגיד שעשיתם שימוש בפרטים של כרטיס אשראי מלפני 10 או 15 שנים? איך עושים דבר כזה?
שלמה : תראה יכולתי לא להתקשר כי העסקה כבר בוצע אבל אני בכל זאת מתקשר
אני: לא מעוניין, במקרה של ביטול יחייבו אותי במחיר מלא.
שלמה: אתה סתם נתפס לאיזה משפט שכתוב שם, זה מיועד לאנשים שמקבלים את העיתון בזמן אבל בכל זאת רוצים לבטל.
אני:טוב, בסדר, (הבנתי שכבר ביצע את העסקה ונפלתי בפח)
שלמה: מאסטר קארד ?
אני : כן (לא ביקש יותר פרטים)

סוף שיחה.

אני פונה למהל/ת פניות הציבור - מעריב מנויים.

שלמה ביצע את העסקה על פי מילה אחת "בסדר" שאמרתי בסוף השיחה ב- 12 לחודש.
לא חשבתי שדבר כזה יקרה במוסד גדול ורציני כמו מעריב.
אני מורה לכם בזה למחוק מייד את כל הפרטים של כרטיס אשראי שלי מהמאגר שלכם. אין לכם שום זכות לשמור פרטים לאחר תום ההתקשרות בינינו ובוודאי לא לעשות בהם שימוש בלי לקבל את הסכמתי המפורשת.

המקרה הזה השאיר אצלי טעם מר כל כך שלא נראה לי שאי פעם ארצה לעשות מנוי אצלכם.

בתקווה שהמקרה יטופל כראוי ושדברים כאלה לא יחזרו לעולם.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה