פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי למרות שהתבקשו לא לחדשו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל אימי דיברה עם נציג שירות של מעריב והבהירה כי אינה מעוניינת לחדש את המנוי לעיתון מהרגע שיגמר. נציג מעריב ניסה לשדל אותה עם פנקס הנחות אך היא הבהירה לו במפורש שאינה מעוניינת בפנקס ולא בחידוש המנוי. במהלך החודש הופתענו לקבל את פנקס ההנחות לביתנו והתברר לנו שהמנוי השנתי חודש. נציג השירות עשה שימוש שלא כחוק בפרטי כרטיס האשראי שהיו מצויים בידי מערכת עיתון מעריב עקב התקשרות ארוכת שנים עם אימי. כמובן שלא נעשה כל שימוש בפנקס ההנחות ופנינו למעריב על מנת להחזירו, לבטל את המנוי ולהחזיר לנו את כספינו, נציגי השירות השיבו בחוצפתם שאי אפשר לבטל את המנוי ללא קנס של כ-800 שקלים מכיוון שהוא כבר נכנס לתוקף. כלומר, כבר חודש שאימי משלמת ומקבלת את העיתון על אף בקשתה לנתק את ההתקשרות עם מעריב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי וזיכוי כספי על התשלום שנגבה + נציג שיגיע לאסוף את פנקס ההנחות מהבית פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה