|
|
|
|
|
|
בקשת התנתקות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מעריב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אימי ביקשה באמצע מאי לבטל את המנוי לעיתון. למרות זאת המשיך העיתון להגיע. היא טילפנה והודיעה על כך למעריב. שם מסרו לה שהיא הסכימה להאריך את תוקף המנוי.
פנינו אני ואימי מספר רב של פעמים וביקשנו לבטל המנוי. בינתיים הפסיק מעריב להגיע אך רייטינג ממשיך להגיע.
מעריב הודיעו שנשלם סכום מלא (ממחיר המקסימום הקיים) עבור התקופה שאנו ביקשנו שלא לקבל העיתון.
בקשה לדבר עם מנהל לא נענתה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להפסיק משלוח עיתונים ולא לגבות כסף עבור התקופה שלאחר בקשת הפסקת המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|