פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 23/12/2009, התקשר אלי סוכן מכירות של מעריב בשם אבי כהן, על מנת לשכנע אותי לעשות מנוי יומי למעריב בעלות של עיתון סוף שבוע (כ- 50 ₪ לחודש).
הוא אמר שהתשלום יגבה ב- 3 תשלומים של 89 ₪ לחודש. והעיתון היומי יגיע אלי החל מה- 28/12 עד ה- 28/5/2010.
כל זאת בנוסף לאי הדיוקים הנוספים שהיו במכירה זו, כמו לדוגמא עיתון ריטינג שיגיע כלש שבוע, וכל שבוע נאלצתי להתקשר ולבקש וכו'...

בחודש מאי התקשרתי פעמיים לשירות המנויים של מעריב לוודא שלא ממשיכים לי את המנוי ואף העבירו אותי לשימור לקוחות, שגם להם הודעתי חד משמעית שאני לא מעוניינת להמשיך את המנוי. הבטיחו לי מספר פעמים שלא ימשיכו.

לתדהמתי, חוייבתי ב- 28/5 בעוד 74 ₪. פניתי למוקד השירות ב- 9/6 הבטיחו שיחזרו אלי תוך 24 שעות, אך עד היום לא נשמע כולם. אני מבקשת להחזיר לי את הסכום האחרון שנגבה ללא רשותי, ולבטל את מנוי שחידשו לי ללא הסכמתי.
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב שנגבה ללא הסכמה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה