פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלוקת העיתון נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום שוב לא הגיע העיתון לחצר ביתינווזה לאחר דין ודברים של אתמול כי גם אתמול לא הגיע העיתון בזמן.היום במקום עיתון מצאנו גלויה אדומה שכפי שמסתבר והטלפנית-אורלי, מנהל האיזור השאיר.הבטיחו היום שנקבל עיתון עד שעה 13:00.לא קבלנו בשעה 14:00 צלצלנו לראות מה קורה הודיעו לנו שנפלו המחשבים ויחזרו אלינו תוך 10 דקות בשעה 15:30 עדין לא חזרו אלינו וצלצלו שוב למעריב. האם זה הזירות שלכם? מדוע בשעה 6:00 מעירים את השכנה שלנו להודיה לה שיש לה עיתון רייטינג שלנו ומבקשים שעד שעה 7:00היאתעבירלנו את זה כי זעיתון בטעות הגיע אליה? האם זה שירות ואוליאני לא מדברת עם אותו שכנה???? איזה חוצפה מצידכם! אורלי טענה שהיו אצלינו בבוקר פעמיים לא "דובים ולא יער" איך מנהל יכול לראות דרך שער וגדר סגור היטיב אם יש או אין עיתון?
Nדוע מעריב כך מזלזל בלקוחות ובסוף כדי לרצות אותנו הבטיחו פיצוי של עוד 4 עיתוני בוקר נוספים! אתם עושים צחוק מהעבודה!!!
עלבון תבזבוז זמן וכסף בשיחות טלפון סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה