פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי ללא הודעה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרתי למח' מנויים של מעריב וביקשתי להתנתק אחרי תקופת התחייבות של שנה.
הנציג שדיבר איתי אמר לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות, ואכן חזר אליי נציג שטען שאני ביקשתי להמשיך את המנוי לתקופה של שנה! למרות שלא ביקשתי דבר כזה ועוד הוא טען שהוא דיבר איתי אישית!! ושאני ביקשתי את זה ממנו, אמרתי לו שלא דיברתי איתו או עם אף אחד בקשר לחידוש המנוי הוא אמר שיחזרו אליי תוך כמה ימים ואף אחד לא חזר.
שוב התקשרתי למעריב ונציג אמר לי שיחזרו אליי ושוב לא חזרו!!
לפתע השבוע לא קיבלתי עיתונים הנחתי לתומי שכנראה הייתה איזה טעות אצלהם ואכן ביטלו לי את המנוי פתאום היום קיבלתי עיתון לא הבנתי למה אז התקשרתי למעריב היום .
הסברתי לנציגה את את כל הדברים ופתאום היא אומרת לי למה עכשיו אתה נזכר להתקשר? אמרתי לה שכבר התקשרתי כמה פעמים והיא אמרה לי שלא התקשרתי!! אמרתי לה שכן התקשרתי, ופתאום היא אומרת לי שהתקשרתי לגבי דברים אחרים ולא לגבי ביטול המנוי! הסברתי לה שסתם לא התקשרתי ושזה בגלל סיבה אחת שהיא ביטול המנוי ושאני לא סתם יתקשר אליהם. הסברתי לה שאני לא רוצה להמשיך את המנוי והיא אמרה לי שבגלל שעכשיו אני רוצה לבטל יחייבו אותי בקנס ביטול ועוד תשלום רטרואקטיבי על העיתונים!!
אני לא מבין איך זה הגיע למצב הזה שסתם ככה מחדשים לי מנוי ועוד נציג טוען בלי בושה שהוא דיבר איתי אישית לגבי זה, לאיפה החוצפה הגיעה?
ועוד הנציגה ממש זלזלה והיא הייתה חסרת סבלנות שירות שלא ציפיתי ממעריב וכל זה בגלל שאני רוצה לבטל את המנוי?
יש המון מקום לשיפור שם.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה