פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעריב יוצר סחבת בהפסקת מנוי נושא התלונה:
פלדברג משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.6.10 התקשרתי למעריב מנויים על מנת לבטל את המנוי על העיתון מעריב לנוער.
נציגת העיתון ענתה לי שאין באפשרותה לעזור לי ויחזרו אלי מקשרי לקוחות. מאז ועד היום - שבוע ימים אני מתקשר ונענה באותה תשובה עקרה ומתסכלת שעלי להמתין שקשרי הלקוחות יתקשרו ודבר לא קרה. היום, בשיחתי היומית עם נציג מעריב, ולאחר שזה ענה לי אותה תשובה לקונית -"יתקשרו אליך בדקות הקרובות" . שוב לא קרה דבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה