פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי+ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר חודשים התקשר אלי נציג ממעריב והציע לי מנוי במחיר מבצע "הכי משתלם שיש" (בסביבות 45 ש''ח) לתקופה של 4 חודשים.
באותה שיחה נאמר לי כי המבצע לזמן מוגבל ולאחר 4 חודשים המחיר יעלה. עניתי שמחיר הנוחכי מתאים לי אבל בהמשך לקראת סיום המבצע אני אחליט האם להמשיך. הכל יהיה תלוי בשירות ובמחיר. יחד עם זאת נאמר לי שיתקשרו אלי מהחברה כדי לעדכן על השינוי לפני עליית המחיר. הנציג גם הדגיש שהחברה מתחייבת לעשות את זה לפי החוק!!! במהלך השיחה שאלתי את הנציג באיזה שעה מביאים את העיתון. הדגשתי שאני תמיד יוצא מהבית בשעה 6 בבוקר וחוזר מאוחר. הנציג אמר שלא תהיה עם זה שום בעיה, יביאו לי את העיתון בסביבות 5.30.
שאלתי האם זה בטוח והבהרתי שאם הוא חושב שתהיה עם זה בעיה אין לי טעם לסגור את העסקה. הנציג שוב הבטיח לי שאני אקבל את העיתון בזמן.
התוצאה:
2-3 פעמים בשבוע היו מביאים את העיתון קרוב לשעה 7.00. זאת אומרת כל הימים האלה היתי נשאר בלי עיתון.
יום אחד גיליתי שהמבצע הסתיים, ולמרות כל ההבטחות ולמרות "החוק" אף אחד לא התקשר אלי ואני משלם כמעט 90 ש''ח לחודש על העיתונים שחלק גדול מהם אני לא מקבל בזמן ולא קורא אותם!
כמובן התקשרתי למוקד במטרה לבטל את המנוי, מאוד מהר ענו לי אבל אמרו שהם לא מטפלים בביטולים ונתנו לי מס' טלפון אחר. כשהתקשרתי לאותו מספר חכיתי למענה כ20 דקות !!!!!! אני לא טועה! חכיתי לפחות 20 דקות! לאחר המתנה ארוכה אחד מהנציגים סוף סוף ענה לי. נשאלי מה הסיבה שאני במקש לבטל את המנוי. לאחר ההסבר שלי הנציג אמר לי "שכנרא דיברתי עם הנציג מהשטח. שהמחיר שקיבלתי הוא לא היה הכי משתלם. ומעריב לא אחראית על מעשים והבטחות של הסוכנים"!!!! לאחר מה ששמעתי היתי פשוט בהלם! עבדו עלי והמעריב לא אחראית על מה שהסוכנים שלה עושים! יותר לא רציתי להמשיך את השיחה וביקשתי לבטל מיידית את המנוי. אך הנציג אמר לי שגם הוא לא מטפל בזה! ומסר שיחזרו אלי בהקדם. מאז עבר שבוע וטרם חזרו אלי.

אני לא מוכן לחכות חודשים,להתקשר כל הזמן למעריב ולהתחנן לבטל את המנוי שאני לא צריך אותו בצורה כזאת ומשלם עבורו מחיר גבוה מדי. לאחר כל הסיפור הזוועתי והשירות מזלזל אני יותר לא מוכן להישאר לקוח של מעריב ומבקש לטפל בעניין מיידית ולזכות אותי רטרואקטיב על הסכום שגבעו ממני ללא הודעה לאחר שהבמצע נגמר.

נזק כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה