פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב כספי על מנוי שבוטל וקנס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים נוצר קשר עם מעריב מינויים לגבי סגירת מנוי , אחרי שיחה עם נציג החברה, למשך חצי שנה בעלות של 40 ₪ לחודש.
נציג חברת מעריב לא שלח לי את ההצעה או את ההסכם בשום דרך והכל נעשה דרך שיחת טלפונית. במהלך החודשים בהן הייתי מנויה לא קיבלתי שום חשבונית או קבלה על החיוב החודשי.
לפני כחודשיים נגמר תוקף המנוי. ללא שום פניה מצד נציגי המערכת המשיכו לשלוח אליי את העיתון גם לאחר תקופת ההתקשרות בינינו וזאת כמובן בליווי חיוב כספי מכרטיס האשראי שלי.

נוצר קשר עם חברת מעריב ונציגי השירות בו הוסבר לנציג כי אני רוצה לבטל את המנוי שגם ככה יצא מתוקפו. אין אני מעוניינת לקבל את עיתון מעריב ואת המגזין הנלווה רייטינג ומעוניינת להפסיק את העסקה וללא כל חיובים נוספים.
שיחות אלו עלו בתוהו והושבו ריקם שכן עדיין המשיכו לשלוח אליי את העיתון והמשיכו לחייב – זאת בניגוד לרצוני והסכמתי.
בהתאם לכך ביטלתי את הוראת הקבע וקיבלתי מכתב לביתי שאני צריכה לשלם חוב בסך 328 ₪ מחודש אפריל 2010.
אני אוסרת על חידושו בהתאם לחוק הגנת הצרכן ועדכון 24 לחוק, ואף טענתי בפני נציגי השירות שהמשיכו להתקשר אליי ולמכור לי את העיתון שאיני מעוניינת בחידוש המנוי ושאני רוצה להפסיקו.

לפיכך אני מבקשת לבטל את המנוי בכל המשתמע מכך כולל ביטול החיוב.


בברכה,
רות גרוס.

כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס על סך 328 שקלים והפסקת ההתקשרות פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה