פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי לעיתון ושימוש בכרטיס האשראי ללא אישורנו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרליבך 2 תל אביב כתובת:
תל אביב מנויים - קשרי לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ שנה זו התקשרנו למעריב מנויים על מנת להורות על הקפאה עקב נסיעה לחו"ל .
הודגש שהמנוי עומד להסתיים ב 26.5.10 אין לחדש, אך יש לשלוח את הפרש הימים שהוקפאו . עובדה זו הובהרה ללא שום הסתיגות ובאופן ברור לחלוטין .
במהלך יוני אנו מגלים שהעיתון ממשיך להגיע ובירור טלפוני הוברר שהמנוי חודש ללא ידיעתנו וכרטיס האשראי חוייב ללא אישרנו .
למרות כל השיחות שבוצעו נציגי מעריב התעקשו שאנו חידשנו , האבסורד הוא שאפילו לא הוצע מסלול חידוש , לא הוצעה שום הטבה כמקובל בחידוש .
לציין במהלך כל השיחות הובטח ש"מחדש המנוי " נציג החברה ניר יחזור אילנו טלפונית תוך 3 ימי עסקים , חלפו למעלה משבועיים, טרם זכינו לטלפון מניר .
דרשנו להשמיע הקלטה של שיחת החידוש - המנהל מקשרי לקוחות איתי טען שאין כזו, ברורררררר מדוע כך -- הרי מעולם לא נתנו הסכמה לחידוש ולא אישור למשוך מכרטיס האשראי תשלום . ( מאחר וגלינו שכל טענותינו נופלות לאוזנים ערלות עצרנו את ההוראת הקבע בחברת האשראי ).
במהלך כל השיחות והדיונים הטלפונים הודגש שאנו נאלץ לשלם דמי ביטול על ביטול המנוי , טענו שאין אנו משלמים ביטול על דבר שלא ביצענו , ש"דמי הביטול" יגבו מנציג החברה שחידש ללא אישורנו והשתמש בכרטיס האשראי ללא הסכמתנו שהוא כאמור ניר .

עלינו לציין ולהדגיש שכתבנו מכתב אל נציג התלונות שלהם, על פי האמור לעיל והודגש בין היתר שהתנהלות מסוג זה גובלת בפלילים בניגוד לחוק העונשין 1977 סעיפים של מררמה והונאה שהם 415ו 416 ..... ולאור כך הוראת האשראי נחסמה על ידנו .
לגבי התחשבנות על הימים שהעיתון סופק תוך כדי ההתנצחויות ביננו אין בעיה התשלום יוסדר טלפונית עם נציג בתשלום אשראי אחר .
יש לציין שעל פי מה שבדקנו ועיינו באתרי המדיה השונים גילינו שזו שהתופעה השלילית הזו נפוצה מאוד .
לעזרתכם נודה . שמש מרים וציון 054-7443333 . 054-7622622
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח אילנו מכתב התנצלות על העוגמתץ נפש וסיום טיפול ללא כל התחיבות של דמי ביטול על משהו שלא ביצענו כאמור פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה