פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת שיווק או שיטת רמייה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מחלקת מנויים של נשיונל ג'אוגרפיק כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 15/7 קיבלתי שיחת טלפון מנציגת שירות של נשיונל ג'אוגרפיק ששמחה לבשר לי כי נבחרנו למנויים ותיקים של העיתון. לתגובתי כי איני מנויה, אמרה שיודעת. מיכל (ביתי) היתה מנויה לפני שנתיים וידוע לה שהפסקנו את המנוי בשל התשלום. היא רוצה לבשר לי שמכל עיר הועלו 2 אנשים בהגרלה ויקבלו את המגזין חינם למשך שנה. בתוספת עיתון טרבלר אחת לחודשיים, מפה מדינית פיזית שציינה שעולה בחנויות 200 ש"ח ותיק גב אורטופדי שחור של נשיונל ג'אוגפיק שאין בחנויות ומגיע מהחברה מחו"ל. כאן גם עשתה הפסקה קלה בשיחה על מנת לבדוק שאכן יש עדיין תיקים במלאי וחזרה בשמחה עם הבשורה המרגשת שנותר בדיוק תיק אחרון. שאלה אם אני רוצה בדואר את הדברים או עם שליח. כאשר שאלתי אם צריך לשלם בעבור השליח, אמרה שלא. היא גם הוסיפה שאקבל מתנה ביום הולדתי והחמיאה לי על קולי הצעיר...
ואז יצא המרצע מהשק: תמורת התרגום של העיתון מאנגלית עלי להתחייב לשלם בכל חודש 39 ש"ח. כאשר שאלתי בפליאה כיצד קורה שמשלמים על מתנה. אמרה: זה כלום כסף בעבור כל הדברים שאת מקבלת.. ומישהו צריך לשלם בעבור התרגום. כאשר אמרתי שזה מוזר הציעה לי לנסות למשך 3 חודשים את קבלת העיתון. שאלתי: והמתנות? אמרה: נראה לך? מה פתאום.
כשהודעתי לה שאני מבינה שמדובר בתרגיל שיווקי מסריח, ניתקה לי בפרצוף את השיחה.
לאחר כשעה הרמתי טלפון למחלקת המינויים של המגזין ששיך למעריב וענתה לי נציגת לקוחות בשם יסמין. כאשר התענייתי לגובה דמי המנוי של המגזין, הודיעה לי שמדובר ב39 ש"ח. בדיוק יש להם מבצע... כאשר סיפרתי לה מה קרה קודם והעזתי להביע את כעסי על התרמית אמרה: גם אני יכולתי לכעוס עלייך שהתחזית ללקוחה חדשה, אבל אני לא כועסת... זו בסך הכל שיטת שיווק...
האומנם? האם ניתן לשקר בשיווק? הודיתי ליסמין שלא כעסה עלי, אבל אני כועסת וכועסת מאד ומקווה שלא יפלו בפח עוד לקוחות. חבל, המגזין איכותי ביותר. חבל ששיטת השיווק שלו גובלת ברמיה.
אשמח לפרסום התלונה וקבלת תגובה
רונית סעדון
עוגמת נפש, סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג -מנהלת פ שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להתנצל על החוויה.
מאחר ולאחר שיחה טלפונית שלי מולך-אינך זוכרת את שמה של נציגת המכירות,
ייעשו כל המאמצים לאתר את השיחה שיצאה ממעריב וזאת על מנת למנוע השנות
המקרה..
יש לציין כי זו אינה השיטת שיווק של מעריב, נהפוך הוא, מנהלי מכירות מקפידים
על שיקוף מלא ונכון מול המנוי.
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך ליידענו בנושא.העניין חשוב מאוד עבורנו.
אני מתנצלת על הפניה ועל הטיפול בפניה מול מחלקת השרות.
תגובה:
התבצעה שיחה מול רונית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה