פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת מנוי ללא ידיעתי נושא התלונה:
גלאם מיטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי לבתי בת ה9 מנוי לשנה למעריב לילדים נאמר לי במפורשות שאחרי שנה הם מתקשרים לשאול אם רוצים להאריך את המנוי נתתי את מספר הכרטיס וביקשתי תשלום אחד על הסכום מאחר ואיני נוהגת לעשות תשלומים
הנציגה חייבה אותי ב12 תשלומים אמרתי לא נורא
הכרטיס שלי הוחלף לאחר ששילמתי את 12 התשלומים נגמרה שנה ואני לתומי הבנתי שהמנוי מסתיים וני עם כרטיס אשראי חדש ואין להם את המספר שלו
לפני חודשיים בתאריך 25\5 התקשרה נציגת מכירות שענינה אותי בעיתון נשיונאל במחיר מבצע למנויים אמרתי לה שאיני מנויה יותר והיא אמרה שכן ביקשתי לדעת איזה כרטיס הם מחייבים והיא להפתעתי מסרה את מספר הכאטיס החדש התקשרתי מייד לישרכארט והם ענו לי שמעריב פנה אליהם כי זו הוראת קבע האומנם!!!!! ביקשתי מישרכארט לבטל מייד ופניתי למעריב והם בתגובה אמרו שזה מתחדש באופן אוטומטי ואני שואלת האם לחלק ללקוח ב12 תשלומים זו השיטה לרמות אותנו? ישרכארט מיהר להשיב את כספי אך מהנהלת חשבונות של מעריב נשלח לי דרישה לתשלום על שלושה חודשים שבהם גם לא קיבלתי שום עיתון לפני שזה הולך לתביעה משפטית אשמח לקבל תשובה ענינית בברכה סיגל
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
איתך הסליחה סיגל על ההשתלשלות.
מנוי במעריב-יומי או כתב עת-אכן לא מתבטל אוטומאטית אלא נמשך עד להודעת
המנוי להפסקה.-
המנוי שלך אמור היה להתבטל מעצמו מאחר ושולם מראש ונתחם לשנה בלבד.
מאחר וקיבלת את כספך חזרה מחברת האשראי-לא ייגבה או יידרש ממך דבר.
הודעה מחב' האשראי על שינוי כרטיס אשראי מתקבלת אוטומאטית דרכם.
אין לנו במעריב אפשרות לדעת על שינויים בכרטיס האשראי שלך-ומעולם לא
פנינו לחב' האשראי לקבלת כרטיס חילופי.-הודעה מחב' האשראי בדבר שינוי
נשלחת אוטו'.
תגובה:
ביטול בקשת חיוב-מול הנהלת חשבונות מעריב.
יישלח לסיגל מכתב המאשר איפוס חוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה