פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעריב, לא מנוי אלא עינוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מעריב מנויים:
להלן הפקס ששלחתי לעורך, אני מקווה שבכוחות משותפים תצליחו להתגבר על הבעיה ולשחרר אותי לדרכי.

לכבוד 22.7.2010
מר יואב צור
עורך עיתון מעריב.

נכבדי,
הנדון: מנוי או עינוי
אין זו הפעם הראשונה שניסיון פרידה מעיתון מעריב קשה יותר מצליחת ים סוף.

בסוף חודש יוני עשיתי מנוי לעיתונכם, ומיד לאחר מכן נאלצתי לבטלו לחלוטין בשל נסיבות שאותם הסברתי בפירוט לנציגת השרות אריאלה. אני מדגישה, לא הקפאה אלא ביטול!!
הודעתי מספיק זמן מראש ובכל זאת קיבלתי עיתון ביום ה-4.8. טלפנתי והובטח לי שזו טעות ולא אחוייב.
אתמול, 21.7.2010. חזרתי בבוקר מחו"ל ומצאתי שני עיתונים ממתינים לי. מיד צלצלתי לשרות המנויים והובטח לי שאריאלה תחזור אלי במהלך היום.
אריאלה לא חזרה, לא לטלפון ולא לנייד, הייתי כל היום בבית כך שברור שהתעלמו מההבטחה.
הבוקר שוב הגיע עיתון.
שוב צלצלתי וענתה לי חנה. חנה בררה ואמרה שיש לי הקפאה עד 25.7!
הקפאה??? הקפאה?????? מה פתאום הקפאה? על זה אפילו לא דובר, ביקשתי פרידה, ביקשתי סיום כל התקשרות.
חנה הבטיחה לי שתוך שלושה ימי עבודה יחזור אלי מנהל המחלקה. שלושה ימים לא טוב עבורי, כנראה שמחר אסע לחו"ל (קיבלתי עבודה כמדריכת טיולים שמוכנה להיות ב"סטנד-ביי" מהיום למחר).
האם כשאשוב תחכה לי ערימת עיתונים או אולי הפורץ המזדמן יבין שאני לא בבית?
אני דורשת לחזור אלי ניום ולסיים את ההתנהלות המוזרה הזו, התנהלות מזלזלת ופוגעת.
אין לי כוונה לפתוח את הבקרים שלי בשיחות סרק.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה